Wat is het achterlijkste boek wat jij ooit hebt gelezen?

Beetje een raare vraag maar ik vroeg me het gewoon af

die van mij(heel oud kinder boek van mijn moeder geweest) de baby sitters club zo vaag…

‘Ik ben geweldig’ of zoiets, toen ik 7 was. Snapte er geen ruk van. :'D

Pinkeltje <_<

Ik moest voor Engels een boek lezen wat na een tijdje gewoon ophield… maar geen idee hoe het heette, sorry!

Een verhaal in het Duits waar we vragen over moesten beantwoorden tijdens het Duitse examen.
Het verhaal ging over een man die ergens woonde met zijn familie. Maar die familie negeerde hem heel veel of zo, en toen werd hij een tor of zo. Wtf?! :crazy_face: Ging hij op de muren klimmen en weet ik het.

Nou, ik weet echt niet wat ik las, het was écht een vreemd verhaal.

nu is het k3 ging beby sitten(!?!??!?!) mijn broertje wou dat ik dat voor las(!?!??!?!?!?!??/!??!??!?!)ik snap hem niet

Markies Kattenpies. En Gottfried :pensive:

Pinkeltje.
En nog heeel veel andere boeken maar kon ik de titel niet van onthouden…

het leven is verrukkulluk ofzo

Markies Kattenpies vond ik zoooo leuk! En heel mijn klas trouwens ook :’) Werd ons ooit voorgelezen op de basisschool, hahaha!

de jongen die varkens schopte, ik snapte er niks van xD

Ik had een raar boek die ik moest lezen van school. Over een vent die ging expirimenteren met klonen. Had die misvormde kinderen ofzo. Met hazenlip en rood haar? Zoiets. Heel vaag, weet niet meer hoe die heet…

Ik heb echt veel vreemde boeken gelezen, maar ‘Male Delivery’ is toch wel de vreemdste, dat over ‘zwangere mannen’ gaat. Ook de titel ‘People Who Don’t Know They’re Dead’ was nogal verontrustend.
Ik lees amper Nederlandse boeken, maar ‘Was Alles Maar Konijnen’ vond ik gewoon barslecht.

Het leven is vurukkulluk
en Lord of the flie (engels dus) Na een tijdje hadden ze een stuk bos in de brand gestoken en niemand leek het wat te schelen!? Dat was toch wel het punt dat ik er klaar mee was XD

wat!!! kan dat!!!

*Babysitten

En ik, ehm vooral veel Nederlandse boeken vond ik niet zo leuk.

Ja. Op dit moment is een zekere meneer Lee Mingwei zwanger.
http://www.malepregnancy.com/mingwei/

:grinning_face_with_smiling_eyes:

http://www.google.nl/imgr…dsp=20&ved=1t:429,r:3,s:0

^ Dan is dat gewoon een hermafrodiet toch? Mannen hebben geeneens een baarmoeder ofzo toch?

OT: Raarste boek die ik heb gelezen lag in een nederlands lokaal op school; Paddentong. Het waren een soort van gedichten maar het ging over echt hele rare dingen :crazy_face: