Wat is het aantrekkelijkst;; Six pack of Fat Pack?

Ik heb een vraagje, namelijk wat is nou het aantrekkelijkst voor jongens?
Houden ze meer van een dikke buik of van een echte sixpack?
Ik zelf heb bijna een 4pack maar iedereen vindt dat lelijk.
Zelf doe ik aan hockey maar train wel veel voor een strakke buik…

nou een dikke buik vind volgensmij iedereen lelijk x) zo’n flubberbuik bedoel je? brr…

Er tussenin?

DUDE, boeien. Waarom is het belangrijk wat de makkelijke populatie het mooist vindt? Het gaat toch om het feit dat je je op je gemak voelt met je eigen lichaam?

Jha maar ik voel me zo dus ongemakkelijk omdat iedereen mijn 4pack lelijk vindt…

ach ze zijn gewoon jaloers. :sob::muscle:

Iedereen vind andere dingen mooier.

Er zijn ook ‘chubby chasers’ die juist van een dikke buik houden.
Andere houden van sport met een six/four pack
andere van een klein buikje.
andere van een mega strakke buik…

Een sixpack vind ik gewoon ontzettend lelijk.
Een dikke buik vind ik ook niet heel mooi, maar ik zou er een jongen nooit voor afwijzen.

Is er geen tussenweg tussen een dikke buik en een sixpack? Of vind jij een vollere buik lelijk en noem je het daarom uit onzekerheid een dikke buik? Als je een serieus antwoord wilt: elke man is verschillend. Mijne vindt een strakke buik (maar niet super gespierd) het mooist

Ik denk gewoon een strakke buik zonder “pack”…? Achja verschilt per jongen ook! Ik ken iemand met een dikke vrouwen fetish hahaha :’)

Zolang ze maar knuffelig zijn vindt ik het best :3

Ik denk dat de meeste ertussenin het mooist vinden. En verder zal er een deel zijn die een 4-pack mooier vind en een deel dat een dikke buik mooier vind.
Maar wees blij met je lichaam, ik heb best een blubberbuik en ik zou echt wel willen ruilen met jou.

Gewoon strak denk ik, het verschilt natuurlijk per persoon. Als jij je maar prettig voelt zou het goed moeten zijn.
Misschien moet je gewoon iets minder fanatiek buikspieroefeningen gaan doen, als je er zo mee zit dat anderen het misschien niet mooi vinden?

Alsof jongens maar kunnen kiezen tussen twee extremen :'D

Bedoel je eigenlijk wat bij jongens het aantrekkelijkst is of wat jongens bij jou het aantrekkelijkst vinden?

Gewoon een normale buik. Geen sixpack, geen fatpack, geen mager ding. Een normale buik.

Ze bedoelt toch wat JONGENS leuk vinden? En niet wat WIJ vinden?
Volgensmij hoor (:
Maar ik denk dat het verschild per jongen, en dat ze het wel oké vinden zo lang het niet té overdreven is. Dus geen MEGA sixpack of echt een blubberbuik.