wat is goed voor je ?

hoihoi
ik hoorde pas van iemand dat als je savonds tandpasta op je gezicht smeer en het er sochtends afhaal dat dat goed voor je is , klopt dat?
weten jullie nog iets wat niet duur is maar wel gezond behalve eten of drinken

Tandpasta op je gezicht? Echt niet, dat is echt heel slecht, je gezicht droogt volledig uit

Sommige smeren tandpasta op een puistje om het uit te drogen, maar op je hele gezicht lijkt me niet verstandig en onprettig…

Wat wil je weten? Alleen voor je gezicht? Of algehele beautytips? Ik zou zeggen: kijk op de homepage van girlscene en gebruik de zoekfunctie, genoeg beautytips met huis-, tuin- en keukenmiddelen.

Edit: tandpasta op je puistje is ook niet goed zoals hierboven wordt gezegd. Puistje gewoon laten zitten en dan gaat het vanzelf weg. Uitknijpen als er een gele kop op zit. Anders speciale, goede crèmes hiervoor gebruiken, maar die zijn vaak duur en dat is niet wat je wil.

Nee niet doen je huid wordt super schaal en brandt!
Spreek uit ervaring met werkweek haalden ik en mijn vrienden grapjes bij elkaar uit… Dus terwijl ik sliep hebben ze tandpasta op mijn gezicht gesmeerd en het doet zo verschikkelijk pijn!

Tandpasta is alleen goed op je puisten. Stel je heb een puist smeer tandpasta erop en het moet minder dik of weg zijn

Tandpasta is niet goed voor je puistjes. Vroeger deden mensen dit, maar tegenwoordig zitten er veel meer agressieve stoffen in tandpasta die heel schadelijk zijn voor je huid.

Geen tandpasta op je gezicht smeren, ook niet op de puistjes.

Ditditdit.

Koop aub gewoon producten die ervoor bestemd zijn om op je gezicht te smeren.

sorry ben niet zo slim
ben een beetje aan het onderzoeken wat ik kan kopen enzo

TANDpasta is bedoeld voor je TANDEN. Het is toch niet zo moeilijk om gewoon een specifieke stick voor je puisten te kopen?