Wat is er te doen op tweede paasdag?

Heeft er iemand toevallig leuke ideetjes voor tweede paasdag?
Welke steden zijn er open? Wat is er te doen?
Wat zijn er voor leuke evenementen bijv.

Waaaarrr moet je zijn met tweede paasdag? :upside_down_face:

Tweede Paasdag? Sinds wanneer bestaat die dag?
Dat is toch gewoon de dinsdag na Pasen, niet? :’)
Of ben ik nu helemaal mis.

De dinsdag na Pasen zou dan derde paasdag moeten zijn :wink: Pasen bestaat uit twee dagen. Tweede paasdag is a.s. maandag

Noemt dat niet Paasmaandag? Ik ben helemaal in de war nu :’)
Negeer mijn reacties maar ^^

VERJAARDAG VAN MIJ VIEREN !

Leuk, gefeliciteerd! :kissing:

Zou best kunnen dat dat in Belgie anders is? Kom je toevallig uit Belgie?

2e paasdag is inderdaad maandag!

Misschien is er wel een leuke rommelmarkt bij jou in de buurt? (als je daar van houd dan tenminste) Ik zou in je lokale krant/buurt krant kijken of je iets leuks kan vinden.

Haha is goed! Alvast gefeliciteerd! Waar ik dan ook ben doe ik wel een borrel op jou hoor

Natuurlijk, dat zal het zijn, mijn excuses voor mijn eerdere opmerkingen, Manonna! :wink:

haha dank jullie wel !

Geeft niet! Weet je toevallig of de winkels in Antwerpen a.s. maandag open zijn? Zal wel niet?

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar ik geloof van niet eigenlijk!

op naar Washington DC :grinning:

Leuke vraag heb je gesteld TP!

Ik weet niet precies waar je woont, dus heb ik maar gewoon wat algemene dingen op een rijtje gezet:

• Naar een paasvuur;
  • Naar een festival;
  • Eitjes zoeken, altijd leuk ook al is het een cliché :wink: ;
  • Paasmarkt bezoeken;
  • Attratiepark(en) bezoeken, sommigen zijn namelijk open.

Dit zijn even wat korte dingen. Als je een van de dingen leuk vindt moet je het gewoon even intikken op google en dan kun je zien of het ook bij jouw in de buurt te doen is. Wat je ouders en/of je geliefde ook altijd heel leuk vinden is een lekker paasontbijt. Ook kun je naar een café of een restaurant of gewoon lekker een dagje thuis filmpjes kijken of lekker op visite bij iemand. Keus genoeg! Veel plezier alvast op 2e paasdag :upside_down_face:

Leuke ideetjes! Op dit moment woon ik met mijn vriend in Breda… maar we hebben een auto dus racen zo overal heen! We hebben alleen nog steeds niet bedacht wat we gaan doen…
Primark is ook leuk om heen te gaan maar ik denk niet dat mijn vriend dat de leukste optie vindt. haha

Als iemand nog goede ideetjes heeft, laat maar horen!

Woonboulevard

Die wilde ik ook net zeggen :grinning_face_with_smiling_eyes: Of tuincentra

Of Scheveningen.

De woonboulevard en tuincentra is het eerste waar iedereen waarschijnlijk aan denkt haha maar het enige wat ik nog nodig heb is een tuinset voor op ons dakterras en mijn budget is op dit moment te laag, dus kansloos haha.
Weet niemand ergens een leuk evenement of een leuke paasmarkt ofzo?