Wat is er na de dood?

ik hoop dat je weer overnieuw geboren wordt

Mmm
Tja
;x
Volgens mij is er iets ja, gaat je geest óf rondzwerven op aarde óf ga je als ster aan hemel staan. Je wordt toch niet gewoon wat stof in de grond?

btw; dat van die geesten geloof ik ook. écht creepy maarja. ik zou er persoonlijk niet mee kunnen leven als ik geesten zou zien; volgens mij word ik gestoord enzo

mijn oma heeft 3 jaar geleden een bijna-dood-ervaring gehad en ze zei dat ze niets zoals ‘het licht’ gezien had, alhoewel haar hart 17 sec stil stond

Gelovig, écht een god vereren enzo, dat doe ik niet echt.

idd, ik denk dat je na een 100 tal jaar opnieuw geboren wordt, maar je kan je niets meer herinderen van de aarde of het leven.
dat had ik op school gehoord ^^

Niks. Je wordt of gecremeerd, dus dan blijft er gewoon niks over, of je wordt begraven, en dan is er na verloop van tijd ook niks meer over. Klaar. Dat geloof ik tenminste.

Er zal vast wel ‘iets’ zijn, maar wat er dan zal zijn, tsja.

hm er is idd vast wel iets maar ik weet het ook niet. ik denk dat je gewoon weer opnieuw geboren wordt er niks meer afweet van je vorige leven ofzo. i don’t know ^^

Dat is dus wel wat ik denk.

ik denk dat er leven is na de dood, dat je gewoon ergens anders geboren word :slightly_smiling_face:

dat denk ik ook
ik ben verder ook niet gelovig

ik denk dat je ziel naar de hemel gaat en dat je dan ook op aarde kunt kijken naar alles en iedereen. beetje raar gezegd maar dat denk ik

nou ik dacht eerst altijd dat je een sterretje werd als je dood ging
vond altijd wel mooi idee en ging ik naar de sterren kijken en dacht ik aan iedereen die dood wa’s
ik ben daar ook beetje aan over na aan het denken
maar je maakt jezelf er best gek mee tenminste ik dan
ik denk nu wel eens van ja dan verander je in een dier je ziel gaat ergens anders naar binnen ik heb vroeger ook geleeft mijn ziel is in dit lichaam gekomen gaat je lichaam dood gaat je ziel verder naar een nieuw leven nieuw lichaam

Na de dood wordt je een geest :grinning:

Ik geloof wel in geesten maar ik denk niet dat iedereen een geest wordt.

En ik geloof denk ik in reïncarnatie, maar dat kan dan best na 100 jaar zijn (zij iemand voor mij).

Wat er na de dood zou kunnen zijn, is denk iets wat wij mensen niet kunnen omvatten. Het is iets waar we ons geen voorstelling van kunnen maken.

Lol, ik denk daar echt iedere dag aan!
Wat is er na de dood …

Ik denk gwn dat je ergens verder leeft hierboven & zo en dat je daar blijft leven …

Ik geloof wel dat er iets is na de dood,
Mn oma vertelde een verhaal over een televisieprogramma dat ze had gezien… Ze had het eerste deel gemist, maar het ging over een vrouw die (bijna) was overleden, (ze wist dus niet hoe) en ze vertelde dat haar ziel toen uit haar lichaam verdween, en ze ‘naar de hemel ging’, maar toen werd ze op een of andere manier teruggehaald. (ik denk in het ziekenhuis ofzo), maar ze vertelde dus dat ze dat helemaal niet leuk vond, dat ze terug gehaald werd! Omdat het daar zo prachtig was…
Mn oma zei; Als ik doodga, dan moeten jullie me niet terug halen hoor! Laat me maar lekker daar! Hihi,

Maarja, ik weetniet, ik denk dat het wel zoiets is als dit verhaal, maar je zal het nooit weten…

HEMEL (A)

hout en zand
en voor sommigen water
en voor sommigen steen

Ik denk ook dat er wel iets is na de dood,

Ik was gisterochtend heel zenuwachtig me hartslag ging echt heel snel ofzo echt vreemd. Dus ik tegen mijn vriendin ik heb het idee dat er vandaag iets ergs gaat gebeuren maar ik weet niet wat.
En er is ook echt iets ergs gebeurd maar ik zeg liever niet wat
Niet echt dat ik nu denk dat ik een gave ofzo heb maar het was toch best wel creepy