Wat is er na de dood?

graag goed geformuleerde reacties. Ben benieuwd wat jullie denken. :wink:

Ik geloof dat jé geboren wordt in een nieuw lichaam. Van een baby dus =)
Ik ben niet echt gelovig. Maar dit is iets dat ik wél geloof dus

xLIEFS

Blijf je slechts een herrinering in de harten van de mensen die nog wel leven :slightly_smiling_face:

dat denk k ook :slightly_smiling_face:

als er na de dood iets is, ben je dan wel echt dood?
is de dood geen eindpunt?

(ff een filosofisch citaatje;
“als ik er ben is de dood er niet, en als de dood er is, dan ben ik er niet”)

Ik denk wel dat er iets is na de dood, maar wat weet ik niet!
Ik hoop wel dat er iets is na de dood is :stuck_out_tongue:
anders wil ik eens niet dood gaan als er niks is na de dood :stuck_out_tongue: haha

en what about this:
de dood: Het hoogtepunt van je leven.

o je hebt het net neergezet. hm. ik weet het niet. dat zie ik dan wel weer.

ik geloof eigenlijk niet in geesten.
ik heb er wel een heel vaag verhaal over gehoord.
en dat is niet verzonnen. ^^
want er was een man doodgegaan, en die had afgesproken met zijn dochter dat als hij zou overlijden en er was iets na de dood, hij het liet merken.
toen was zijn fotolijstje 5 keer omgevallen zonder dat ze er aan kwam ofzo(nee de tafel stond niet scheef xD), en de lamp was uit het plafond gevallen en allemaal van die rare dingen O.o

en ik vraag me ook af waarom mensen geesten zien.
een meisje & een jongen die ik ken zien geesten.
ze waren ooit bij elkaar op een feestje en ze gingen met 4 mensen naar buiten.
toen had die jongen gezegd tegen dat meisje “wie stonden er bij je oma in de tuin?” en toen ging ze dat evrtellen terwijl ik er naast zat, terwijl ik helemaal niemand had gezien.

ik hoop ook dat er iets is na de dood, maar niet iets als een hemel. dan moet je je daar tot in de eeuwigheid een beetje gaan zitten vervelen zeker :stuck_out_tongue:
ik hoop dat je niet zomaar “weg” kan zijn :stuck_out_tongue:

ik vind de dood zéker NIET het hoogtepunt van mn leven …
hoe denk jij erover dan? vind jij het wel je ‘‘hoogtepunt’’ van je leven ??

wat toevallig! wij waren vanmiddag toen we naar huis fietsen aan het fylosoferen, haha. allemaal over wat er was voordat alles er was enzo xD
was echt grappig.
maarr… we zijn er nog steeds niet uit =D

afw88 is het hè! x

dat weten alleen dode mensen

Ik denk dat je lichaam een wordt met de natuur. Niks geesten, niks verderleven, je wordt een met de natuur. Voor mij zelf een heel rustgevende gedacthe.

Dat mét die geesten kan ik ook nog wél geloven (maar is wel creepy hoor :pensive: )
K heb ook al wel een paar keer een verhaal gehoord over mensen die geesten zien, maar zeker weet je het nooit, het kan even goed dat het helemaal door iets anders komt ofzo dat jé lijstje omvalt!! Dat mensen geesten zien komt omdat ze zich ervoor openstellen (heb k eens gehoord van een vriendin van mn moeder, die ziet nmlk ook geesten) ze zijn niet bang om ze te zien, en doen er ook niks aan als het gebeurt! Vaak komt het bij jonge kinderen voor omdat zé nog dichter bij de geesten wereld staan. (dit is maar wat ik heb gehoord he)

xLIEFS

het zusje van een vriendin van mij is vorig jaar overleden, ze waren wel gelovig enzo. een andere vriendin (die ook gelovig was had toe gebeden of god haar een teken wou geven als het zusje van die vriendin het nu goed had. toe ging ze naar buiten en zag een regenboog, toe bad ze weer of ze nog 1 teken mog en toe vond ze een steen in de vom van een hartje
zelf ben ik niet gelovig maar ik vind ik wel vreemt

ik geloof ook wel dat er zegmaar leven na de dood is. iemand die ik ken heeft een bijnadoodervaring gehad en die zag dus ook licht enzoo en familie. i believe it :slightly_smiling_face: .

Ik denk de laatste heel vaak naa over de dood, want ik heb gehoord dat ik iets heb dat waarschijnlijk in mijn hart zit.

Ik weet eigenlijk niet waar ik heen gaa. Tegen mijn beste vriend heb ik gezegd, dat ik er altijd zal zijn. maar ik weet niet of dat waar is. Ik weet eigenlijk niet waar ik heen gaa of wat er met je gebeurd.

also believe this :slightly_smiling_face: