Wat is er mis met mij? help pls

Ik heb geen gevoelens meer. Ik voel me leeg van binnen, ik kan niet meer normaal huilen. k voel me kut. gwn om dingen die er gebeurt zijn in een hele korte tijd achter elkaar. thuis, school, vriendjes, mezelf. Ik zit echt in de knoop met mezelf. ik heb dingen gedaan, en ik heb gisteren voor t eerst gedronken. maar ik zie nu niet in om met dat te stoppen. en ik had een fase 4 weken geleden dat ik me ook zwaar kut voelde. maar toen was het zo dat ik gewoon elke dag huilde en dan nauwlijks kon ademen. ik had last van paniek aanvallen. maar dat heb ik nu niet meer gehad gelukkig.
Ik ben gwn veranderd… mn gevoelens zijn allemaal weg, het is fijn maar ook kut. het fijne is dat ik me niet intens kut voel. maar het kutte is: ik voel fackinng niks. en daardoor voel ik me zo leeg. ik weet niet wat ik moet doen. eergisteren had ik voor het eerst in een tijdje dat ik me weer gelukkig voelde voor letterlijk 5 sec. het was kei hard aan het regenen en toen gingen ik en mn vrienden heel hard er door heen rennen. toen voelde ik weer echte vreugde. maar t was al snel weg.

ookal lach ik heel hard. ik voel dan niet oprecht dat ik blij ben. idk. ik t weet gwn nie

Please: ik hoef geen reacties met: aansteller, en shit. word ik nu echt beter van.
boeit me vrij weinig maar alsnog.

ik weet gwn nie meer wat er met me aan de hand is.
ik heb ook depressieve gedachten…

alvast bedankt x

Ga met de huisarts praten hierover, dit klinkt als een probleem wat zich kan ontwikkelen tot iets waar je heel lang over doet om eroverheen te komen. Een depressie is fucked up, ik heb er zelf jarenlang mee gestreden. De ene na de andere psycholoog gehad, en altijd was het nét niet genoeg om me goed te doen voelen. Omdat ik precies wist wat mijn problemen waren ben ik naar de huisarts gegaan en heb hem letterlijk gezegd “ik ben depressief en wil naar een psychiater voor medicatie. Ik heb al jaren psychologen gezien en het werkt niet genoeg.” Nu is een psychiater voor jou misschien iets teveel, maar een psycholoog zou zeker geen kwaad kunnen. Een psycholoog kan je helpen met je gevoelens omgaan en kan je dingen laten inzien die je, je anders niet beseft omdat je “vastzit” in je eigen gedachtes.

En ga leuke dingen doen. Zoek die momenten waarin je je gelukkig voelt op! Ga niet naar de drank grijpen om je gelukkig te voelen want het verwoest je alleen maar. Ga in plaats daarvan met je vrienden op stap. Plan leuke uitjes en leef daar naartoe. Het helpt om iets in het vooruitzicht te hebben waarvan je weet dat het leuk is. Verwen jezelf met een warm bad of een lange douche, en probeer je bewust te zijn van het warme water. Het werkt heel rustgevend en kan je een stuk lekkerder laten voelen. Gun jezelf genoeg slaap en eet goed. Hierdoor zou je, je ook beter moeten voelen.

En je stelt je niet aan. Ik weet niet hoe oud je bent, maar iedereen heeft wel eens een bepaald punt in zijn leven waarop dingen zwaar zijn.