Wat is er met mn haar ?!

Ik heb vaak jeuk op mijn hoofd maar ik heb geen luizen want steeds als we luizencontrole hebben heb ik ht dus niet …
en mn haar is ook vaak snel vet ;s dat kan ook door de puberteit komen …
maar dat jeuk is duss heel heel irritant ik krijg soms zelfs kleine korstjes op me hoofd omdat ik het dan heb open gekrabt ;( ik heb ook anti roos shampoo gebruikt maar het gaat niet weg ! ;s
weet iemand wat ik kan doen :grin:

alvast bedankt ! :wink:

xx

Misschien heb je een schimmelinfectie of ben je allergisch voor je shampoo?
Ik zou naar de huisarts gaan en er even naar laten kijken.

Ja, dat kunnen wij weten want wij zijn allemaal doktoren die door de computer heen naar jouw hoofd kunnen kijken.

Djiez.

Beetje vriendelijkheid mag wel hoor.
Het kan toch zijn dat een van ons hetzelfde heeft of misschien wel weet wat het is?

ja… ik heb dit ook gehad…$
maar ik heb gewoon vaak antiroosshampoo gebruikt die goed werkte
(sorryy ik weet niet meer welke)
en niet krabben :wink:

Misschien eens naar de dermatoloog.

[i]Probeer dan Resdan :wink:

http://www.drogisterij.net/producten/afbeelding/3278814_1_Resdan_Shampoo_Normaal___vet_Haar.jpg

Werkt goed. Je betaald wel ruim ¤5,- of ¤6,- maar je moet dan deze kuur een tijdje blijven volgen tot het weg is :wink:[/i]

hahaha,
heel toevallig.

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/23/1256315340-090.jpg

zie dit maar als een nutteloze up.

Idd .
En @ hierboven ;; Whuahahah.

@Dolcelatte

whahahaha xD

ik denk zelf dat je een schimmel op je hoofd hebt. dit klinkt misschien heel eng enzo maar het komt best vaak voor en is makkelijk te verhelpen. als eerste zal ik een afsrpraak maken met je huisarts. als dit is wat ik denk wat het is stuurt hij je waarschijnlijk door naar een dermataloog. van haar/hem krijg je dan een kuurtje/shampootje en daar gaat het mee over.
wat je nu zelf kan proberen is dat je je haar wat minder snel wast. misschien is je hoofd geiiriteerd doordat je je haar zo veel wast (doordat het zo snel vet word). probeer dit 2/3 weken vol te houden misschien helpt het wel! en/of koop een mildere shampoo, misschien helpt dit ook wel.

Dat komt als je je shampoo niet goed uitspoelt. Dan blijven er restjes zitten en dat gaat jeuken en irriteren.

Misschien ben je inderdaad allergisch voor de shampoo? Ikzelf ben allergisch voor parfum, en ik mocht dus ook geen shampoo met parfum erin gebruiken. Volgens mij heette ie Dermolin ofzoiets…
Ik zou gewoon even naar de dokter gaan, dan weet wat het is.

Haha, bij mij stond dat er ook, toen ik hier kwam.

dolcelatte msnt met sinterklaas =D!

en ik weet het niet @ TS, sorry (A)

Minder krabben?:grinning:

ontopic; ik zou het echt niet weten, ga eens langs de dokter zou ik zeggen want wij weten ook niet alles x_X

eczeem op je hoofdhuid?
een vriendin van mij had dat ook, en mocht toen geen melkproducten meer.
maar ik ben geen dokter :grinning_face_with_smiling_eyes: . het kan ook wat anders zijn.

hahaha ik zag het ook net!
mr idd ga naar de dokter! het is vast roos, mss gebruik je ook een slechte antiroos shampoo?

Ik heb dat ook gehad op mn haarlijn! Een beetje korstjes, en als je het openkrabt komt er vocht uit. Het was eczeem, heb een recept bij de dokter gekregen voor een zalfje. Het is nu over!

Ja sorry hoor, maar als iemand tegen mij zegt: Ja je hebt dit of dat (op een forum) dan ga ik daar niet blind op vertrouwen. Je kan beter gewoon naar iemand toegaan die er verstand van heeft.