Wat is er met mijn vriendje aan de hand?

Morgen ben ik een maand samen met mijn vriendje maar ik heb het gevoel dat er iets met hem aan de hand is. Als sinds een week geleden. Onze gesprekken op watsapp zijn anders en ik weet niet waar dat aan ligt. als ik hem vraag of er iets is dan zegt hij dat er niks aan de hand is. Eerst duurde het bijv. wel een kwartier voordat we echt welterusten gezegd hadden , nu max. een minuut. meer niet. niet dat het van mij echt elke keer een kwartier moet duren, maar dat is dus het verschil. ook zijn het de antwoorden die ik van hem kwijt kort. en als ze lang zijn dan gewoon, jaa ik weet het niet… ik hoop dat jullie me kunnen helpen? Wat denken jullie? moet ik hem nog een keer vragen of er iets is, of kom ik dan heel aandringerig over? Hij blijft wel iloveyouu en ik mis je zeggen, maar daar blijft het dan ook wel bij… ik weet niet… ik word hier een beetje onzeker van en het bezorgd me echt een klote gevoel… ik hoop dat jullie kunnen helpen… xx

Jongens houden van de jacht en die is eraf.

ja maar twee weken geleden waren de gesprekken anders, en toen hadden we toch ook al…

Toen hadden jullie nog niet zo lang :slightly_smiling_face:
Neh, ik merk zelf dat een goede jongen zeldzaam is.
OP NAAR DE VROUWEN

hij zegt wel dat hij me niet kwijt wil… dat zegt hij regelmatig… maar ik weet dus echt niet wat ik moet doen, men vriendinnen zeggen dat ik me geen zorgen moet maken… dat doe ik wel, maar als ik samen met hem ben dan is het wel weer anders… gewoon echt smoorverliefd enzo… maar op watsapp… daar maak ik me zorgen over… idk waarom

Tja wij weten het natuurlijk niet want wij kunnen je gesprekken niet horen maar misschien is het een idee om met hem er over te praten? In plaats van vragen wat er mis met hem is hier op GS. Ik bedoel dit niet aanvallend maar misschien is er wel iets gebeurt, dus praat er over!
Suc6!

ah oke :slightly_smiling_face: dankje… ik zit er gewoon mee… das lasigg

Volgens mij is dat vrij normaal, voordat jullie een relatie hadden en de eerste weken wilde hij waarschijnlijk meer bevestiging dat het goed zat. Nu is jullie relatie waarschijnlijk wat stabieler en weet hij dat het goed zit. Dan heeft hij ook niet meer de behoefte om 24/7 te whatsappen, ondanks dat hij nog steeds heel gek op je is!

Niet zo druk maken, het is maar whatsapp hoor… beter app je niet zoveel en praat je face to face meer met elkaar. Misschien durf je hem dan ook in zijn gezicht te vragen of er wat aan de hand is. Jongens zijn niet zo van het chatten en het urenlang typen

Na een tijdje kan dat gewoon gebeuren, je kent elkaar immers beter en dan is het fijner om elkaar te spreken in het echt. Mijn broer heeft daarom zelfs bewust geen whatsapp, vindt het onzin en ook vrienden van mijn vriend zijn zo kort af op whatsapp, dat wil je niet weten. Don’t worry.

Dit komt mij echt over als zo’n type relatie die na een maand over is.

Spreek lekker met hem af, inderdaad: minder appen, meer echt praten. Het nadeel van w’app is dat het zo snel verkeerd kan worden opgevat.

Oh, ja, want via app ken je natuurlijk zien hoe hij zich voelt.
Nee. Mijn vriend reageert ook wel eens kortaf en andersom ook.
En zoals nu, laatste appje was rond 3 uur ofzo en och wat is het heerlijk als m’n telefoon eens ff z’n rinkel houdt. Terwijl het in het echt anders is, dat is het toch ook juist?

Minder whatsapp, meer face to face praten. Dan merk je vanzelf dat hij nog heel veel van je houdt.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

zoals al eens wat werd gezegt, de ‘jacht’ is eraf, het ‘nieuwe’ is eraf.
doe leuke dingen, iets leuks als verassing. houd de spanning er in

Vanwege dit soort dingen krijg je een haat voor internet/whatsapp etc

dit, he le maal dit.

Ik heb gewoon al 1904290109348791210 misverstanden - en hierdoor ruzies gehad - door whatsapp…

Hij heeft aangegeven dat er niets is dus dan moet je daarvan uitgaan.
Ga jullie eenjarige maand vieren en heb elkaar lief.