wat is er met mijn elleboog/arm

heey meiden,

gisteravond was ik even met mijn vriend. en we zaten op bed, toen ging hij even staan en ik zette me arm gestrekt neer, toen ging hij weer zitten, maar toen op mijn arm. Me hele arm knakte toen. en toen werd ik even duizellig en misselijk. Later ging het weer en dacht ik ooh het zal wel.

Nou werd ik net wakker, maar als ik mn arm voor me uit strek voel ik pijn in mn elleboog en mn ellepijp, ( bot aan de kant van de pink ) en als ik dan zachtjes tegen mn arm aanduw gaat er een stekende pijn door mn elleboog heen. iemand hier al wel eens last van gehad?

om nou weer naar de dokter te gaan hiervoor, ben gister ook al naar de dokter geweest voor me keelontsteking, dus om nou de dag erna weer te gaan lijkt me een beetje raar.

nja als iemand dit heeft gehad of iets wat daarop lijkt hoor ik het graag x

Iets verrekt misschien?
Geen idee, wij zijn geen dokters.

Misschien ff lekker warm douchen en ff aankijken. Wanneer je er na een paar dagen nog steeds last van hebt, of wanneer de pijn erger wordt, dan toch maar langs de huisarts. Helemaal niet raar hoor. Al ga je 5x per week. Als jij iets hebt waar je voor naar de HA moet, dan moet je.

okee dankjewel, ik zou het nog ff aankijken, en ik denk idd dat het geen scheur in mn bot is, dan had ik volgens mij wel ff veeeeel meer pijn, maar bedankt iedereen :slightly_smiling_face:

Denk dat je per ongelijk een zenuwtje hebt geraakt ofzo, de misselijkheid kwam denk ik door de pijn.

Misschien zit er een zenuw klem. Maar ik zou het even afwachten als ik jou was, als het erger wordt toch even naar de dokter.

Ik heb ook wel eens gehad dat er een zenuw wat klem zat, maar dat gaat vanzelf over. Ik zou het nog even aanzien, maar gaat het niet over toch even naar de dokter.

Ja of een spiertje verrekt, dat kan ook. Misschien dat het helpt als je er van dat gel voor je spieren op smeert

Warm douche miss ja

Spier verrekt of er zit een zenuw klem denk ik. Kijk het gewoon nog even een paar dagen aan en anders gewoon naar de huisarts gaan, daar issie voor!

Ten eerste is er helemaal niets mis mee om naar de dokter te gaan. Het is tenslotte zijn werk! Je kan beter naar de huisarts gaan. Als hij vind dat je naar het ziekenhuis moet, dan doe je dat. Ik denk dat het niet zo ernstig is.(Anders zou je meteen naar de dokter rennen door de pijn) Kan je je arm bewegen?En je pink? Zo ja, gewoon laten rusten en niet teveel inspannen. (eventueel een beetje koelen en een parcetemol nemen). Zo niet, raad ik je aan toch naar de huisarts/dokter te gaan.

Ik ben geen dokter of arts enz… Ik kan er ook naast zitten, maar ik heb een EHBO diploma. Ik praat dus niet over iets wat ik niet snap :slightly_smiling_face: