Wat is er met mij?

Hee iedereen,

Ik ben ontzettend moe met keelpijn en heb enorme bonkende hoofdpijn ik ben ook superduizelig. Ik weet niet wat het is, ik word elke ochtend zwetend wakker en heb het voor de rest koud. Ik heb het al sinds vorige week vrijdag, en ik ben toen ook thuis gebleven tot woensdag ( gisteren) maar ik heb er nog steeds last van. Mijn moeder wilt maandag naar de dokter als het dan nog zo erg is, maar ik heb er zoveel last van dat ik eigenlijk niet tot dan kan wachten.

Sorry dat ik zo’n zeur verhaal plaats… maar ik weet het echt niet meer.

Hmm ja, ga naar de dokter, dat lijkt me het beste idee. Blijf in ieder geval nog een paar dagen thuis om goed uit te rusten =)

Ik kan wel dingen opgaan sommen als “bloedarmoede, koorts, griep, keel ontsteking of wat dan ook” maar ik weet er geen reed vanaf, dus kan je beter morgen ochtend naar de dokter/de dokter bellen. Een aspirientje nemen om de nacht door te komen, met een strepsil ofzo, zorgen dat je een extra deken bij je hebt en wat water + een teiltje voor 't geval dat je je ook nog eens misselijk gaat voelen.

OJA: eet ook wat (powerreep of iig iets met suiker en iets met zout) zodat je niet zo duizelig (of flauw) meer bent. Sta niet te snel op en niet veel computeren/tv kijken/lezen.

ga niet computeren en lekker bankhangen,
je hebt wss gewoon griep ofzo & het gaat vast wel weer over.
en anders gewoon maandag naar de dokter gaan, dat heeft niet echt haast denk ik hoor.

zeg tegen je moeder hoe beroerd jij je voel,
en vraag of je mischien morgen langs kan gaan
omdat je echt niet nog 3 dagen zo wil volhouden

sucses… laat je weten wat er is?

Beterschap!

ja eigenlijk is alles al gezegd…
het enige wat ik er nog aan toe kan voegen is heel veel fruit en appelstroop.

heb je wel eens je ding onder je oog naar beneden getrokken(zoals je dat doet als je oogpotlood opdoet) dan zie je een stukje roze/rode huid. heel licht roze is niet goed en donker roze/rood wel.
succes en beterschap!

Ik ben naar de dokter geweest en het was gelukkig niets bijzonders, gewoon wat stress door de examens en doorda tik de laatste tijd wat weinig at. :]
Bedankt voor al jullie adviezen!

waarschijnlijk ga je dood…

Oke, waar slaat dat op…

Thanks he,
Als je niets zinnigs kan zeggen hou dan gewoon je mond ofzeu :]