Wat is er met me aan de hand?

Hee (:

Ik heb een beetje een probleem. Ik ben telkens extreem moe. Laatst was ik ongesteld, normaal duurt het bij mij altijd 6 dagen, deze keer maar 3 dagen. Ik had een paar dagen achter elkaar “bijna diaree” en de lymfeklieren in mijn nek zijn opgezet… Weten jullie wat er met me aan de hand is? Ik ben bang dat ik niet zo gezond meer ben en wil graag van de vermoeidheid af… Ik hoop dat jullie me kunnen helpen (;

xx

Ik hoop dat de dokter je kan helpen

Hmm… geen idee, maar het klinkt niet best. Naar de dokter!

Ziek? De griep oid?
Even langs de dokter. :slightly_smiling_face:

Dat met die lymfeklieren en vermoeidheid had/heb ik ook. Vorige week naar de dokter gegaan, en bij mij bleek het Pfeiffer te zijn. Ik zou het dus als ik jou was wel eventjes laten onderzoeken, dan weet je waar je aan toe bent. (;

Klinkt als pfeiffer, ik had hier ook last van.

Ik zit inderdaad ook aan pfeiffer te denken, dat kan ook heel goed met je ongesteldheid. Even naar de dokter gaan !

pfeiffer misschien. ik heb het ook, en ik had in het begin ook dat mijn klieren erg opgezet waren. zo snel mogelijk even bloed laten prikken, en als het wel pfeiffer is, echt minstens 3 weken helemaal niks doen. Vreselijk saai maar zo kom je er het snelst vanaf.

In augustus was mijn bloed nog onderzocht en toen kwamen ze er achter dat ik al eens pheiffer gehad heb… Dus ik denk niet dat dat het is…

Ik heb iets sooortgelijks 2 keer eerder gehad.
De eerste keer was het Pfeiffer en de 2e keer had ik een schildklierontsteking.
Even langs de dokter lijkt me het beste en die zal je wel doorsturen naar het lab op het ziekenhuis om even bloed te prikken.

Even over dat je Pfeiffer niet 2 keer kan hebben, dat hoor je inderdaad heel vaak, maar dat staat niet vast… Tenminste, volgens mijn huisarts is het ook wel eens voorgekomen dat iemand meerdere keren Pfeiffer gehad heeft.

Kan ook dat je een soort terugval op pfeiffer hebt, had een vriendin van mij ook.

GA NAAR DE DOKTER!!!

Als ik jou was zou ik even langs de dokter gaan

Bloedarmoede?