wat is er met hem ?> wat meot ik doen

alsjeblieft ik vind je aardig als je dit wil lezen !

ik vind een jongen leuk, hij vind/vond mij ook leuk. dat had hij gezegt. het begon allemaal heel leuk en zo. veel gepraat en een x afgesproken met nog wat vrienden. zijn beste vriend waar ik ook bevriend mee ben verteld veel dingen die hij allemaal zegt over mij, hoe leuk hij me vind enz.
als we elkaar op school zagen dan knuffelde we elkaar wel enzo, en gewoon beetje praten.

maar nu :
telkens als ik hem sprak op msn was hij de hele tijd heel kortaf enzo. en als ik dan vroeg wat er aan de hand was zei hij neenee er is niks,
ik geloofde het natuurlijk niet. dus ik naar die vriend. en die zij ja hij heeft problemen maar ik mag niet vertellen wat .
maar nu weet ik eindelijkw at er aan de hand is. hij heeft een super slecht rapport en heeft daarom dus ruzie met zn pa, nu is het dus niet leuk bij zn pa. en zn ma ligt voor een tijdje in het ziekenhuis (nieuwe knie)
maar hij negeert me dus op school, nja niet negeren maar als ik langs loop kijkt hij naar beneden enzo. dus ik weer naar die vriend haha, zegt hij ; ja hij vind dat hij alles moet doen en dat hij altijd naar jou toe meot komen blablabla.
oke dat zal wel dan.

vandaag heb ik dus ruzie met hem gehad.
ik kwam langs lopen toen hij zat de wachten voor het lokaal.
hij glimlachte ik ook en zei heee, en hij keek toen naar de grond. dus ik denk dat hij geeneens naar mij glimlachte.
en mn vriendin liep een stukje achter mij , en die hoorde een vriend van hem tegem m zeggen ; beter ga je haar een tijdje negeren .

hij kwam op msn ;
ik zeg ;
(zijn naam ) (L)
hij zegt ;
heee.
ik zeg ;
ga je me nou negeren op school?
hij zegt ;
je??
je kan zelf ook wel hoi zegen
polio
weetje ajuss
ik zegt:
wtf?
hij zegt:
altijd zelfde bij jou
ik zegt:
ik zeg haaay,
je kijkt zo weg
hij zegt:
hhhaah grappig
vind k ook
ik zegt:
waarom doe je zo raar de laatste tijd, wat doe ik verkeerd man ,
hij zegt:
nou,
ten eerste: moet ik altijd naar je toe komen,
ten tweede: je zegt er dan nooit wat van in het echt, wel op msn.
ten derde: ligt het altijd aan mij, en alles ligt aan mij
ik zegt:
je komt nooit naar mij toe, maar ik dacht dat het wel wat werd tussen ons, want ik vind je echt leuk, maar als het te veel moeite is om mij alleen maar aan te kijken of hoi te zeggen alles ik langs kom dan weet ik het ook niet meer…
hij zegt:
hahahaa
ik nooit naar jou?
wat heb je allemaal gerookt net joh?
ik zegt:
gerookt?
hij zegt:
ja jij jah?
ik zegt:
ik rook niet?
hij zegt:
een gezegte appel,
ik zegt:
oo hahaha, ik ken geen gezegtes man :stuck_out_tongue: maar wat betekend het?
hij zegt:
niks
ajuuuu’s

en toen ging ie offline,

dus mijn vraag,
WAT MOET IK DOEN?
ik vind hem zoo leuk maar als hij zo doet weet ik het niet meer.
:S:S:S
alsjeblieft help me!~
en bedankt voor het lezen

jongens sporen niet ik haat ze momenteel allemaal en vooral mijn vriend,
oke nutteloze reactie ik denk dat je eens face to face met hem moet gaan praten

wat een zak, je moet hem niet te serieus nemen. negeer hem als hij niet normaal kan doen. en anders spreek hem er op aan in het echt, want via msn is wel een beetje laf. maar ik vind het verder maar vaag, dus echt helpen kan ik niet. ik was al lang op zo’n kerel af geknapt

Gewoon hem negeren, hij moet op zijn knietjes naar je terugkomen. Het is niet omdat hij ruzie met zijn pa heeft dat hij dat op u zijn frustraties moet uitten. Maar geef hem nog 1 kans, op school neem je hem ff appart en zeg je iets in de aard van; ‘als er iets is mag je het me altijd zeggen, ik wil je graag helpen’

Als hij dan nog zich nog afreageert op jou of iets zegt van joh, man, wat heb je nou gerookt?(iets dat dus stout is) dan heeft hij zijn kans verspild en is het gedaan.

bedankt voor de tips,
maar het probleem is; ik kan hem niet laten gaan denk ik…
ik ga morgen ook naar hem toe. ik weet alleen niet zo goed wat ik meot zeggen, hoe ik moet beginnen zegmaar,
misshcien wil hij niet eens komen als ik dat vraag…
xxx

als hij zeikt dat hij altijd op jou af moet stappen, en dan nog blijft zeiken als jij op hém afstapt, is het gewoon een eikel en moet je hem negeren!
Serieus, ookal ken ik je niet, ik vind dat je dan een leukere jongen verdiend!

Nee je moet hem niet negeren, hij heeft het denk ik best wel zwaar en ook al is het totaal niet oke wat hij nu doet, ik denk dat je er misschien juist nu voor hem moet zijn. Ik zou naar hem toe gaan en laten zien dat je wel voor hem gaat, hij niet alles hoeft te doen en dat je er ook voor hem bent. Dan kunnen jullie misshcien ook praten over wat hem dwars zit (en daarná over dat jij het niet zo leuk vond) en draait hij vast wel bij en wordt het denk een stuk beter tussen jullie :slightly_smiling_face:

Wtf? Maak het uit, als hij geen spijt heeft is hij het niet waard.

Hij was leuk vroeger, en ik geloof dat hij totaal geen reden heeft om zo bot te doen tegen jou. Het gaat niet goed thuis, hij is chagrijnig… Maar vroeger was hij toch niet zo? s: Ik zou eens met hem praten (in het echt, niet msn) en vragen waarom hij zo doet… Je kan ook zeggen dat je er totaal niks van merkte dat hij altijd op je afstapte enzo en dat hij dat maar moest zeggen… Ik hoop voor je dat alles goed komt <3

In het echt met elkaar praten. Kijken of hij dan nog zo stoer doet. en zo ja, dan is het gewoon een eikel.

idd, gewoon op school naar hem toe stappen;
‘is dit nu wat je wilt’ of
gezellig gesprekje aangaan
of gewoon daar gaan ruzie’en

laat zien dat je wel naar hem toekomt op school
en dat je echt wel moeite voor hem ook doet

face2face

Gewoon op 'm afstappen op school, hem apart nemen en erover praten.
Dan kan hij niet dom doen.
Maar ik denk dat het gewoon met z’n problemen te maken heeft. Dan gaan jongens kut doen tegen diegene die ze het liefst vinden.