Wat is er met hem aan de hand?

x

Oke, dat hij homo zou kunnen zijn vind ik echt verschrikkelijk vergezocht. Alsof elke jongen die niet direct seks wil homo is. Enorm generaliserend dit.

Afgezien daarvan denk ik dat hij gewoon verlegen is, het kan namelijk ook best zijn dat hij nog weinig ervaring heeft met meisjes ook al is hij 23 en knap. Niet iedereen is op z’n 15de al ontmaagd.

Geef het gewoon wat tijd, ik denk dat het wel goed zit tussen jullie en uiteindelijk zal er vast iets moois uit opbloeien. Misschien kun je een keer over hem praten met de seks maar ga niks forceren. En ja je overthinkt het inderdaad.

Maar als je denkt dat hij al je vriendje is , hebben jullie dan al eens gekust of duidelijk aangetoond dat jullie iets hebben samen ?

Misschien heeft hij een bepaalde onzekerheid over zijn lichaam :wink: een kleine misschien? Ik weet het niet. Is misschein ook best kinderlijk om je daarom druk te maken… Maar ik heb geen idee.

Zoals hij zei : Serieus!
Misschien is hij gewoon niet zo’n jongen die met de eerste de beste het bed in duikt. Wat ik volkomen begrijp, niet meteen homo of wat dan ook eruit halen, misschien is die jongen gewoon loiaal.

Oké ik lees dit eigenlijk best wel met verbazing. Als ik het zo lees klinkt hij echt als een lieve jongen die gewoon niet met de eerste de beste het bed induikt. Misschien is hij inderdaad wel onzeker of wil hij gewoon niet te snel gaan/alles goed doen maar dat je denkt dat hij homo is vind ik echt vergezocht en bijna sneu voor die jongen (oh hij wil geen seks, dus hij is homo).
En wat dat eerste betreft, praat er gewoon duidelijk met hem over of jullie een stel zijn, wat jullie in mijn ogen wel zijn, dat kunnen wij ook niet weten verder.

Inderdaad, misschien heeft hij nog niet zo veel ervaring, wil hij het rustig aan doen. Ik zou het er gewoon is met hem over hebben.

Ik vind het eik best vreemd als je al 10 keer met een jongen slaapt je niks weet over zijn verleden met meisjes of ben ik de enigste die dat vind?

Het kan ook zijn dat hij seksuele dingen gewoon wil bewaren tot het officieel is, want zo te horen is hij wel redelijk romantisch (dat hij op het goede moment wacht etc)

Klinkt in mijn oren alsof hij in zijn leven ergens mee zit, waardoor hij eigenlijk geen tijd aan jou kan besteden. Zo van ‘jou kan ik er nu eigenlijk niet bij hebben, maar ik wil je ook zeker niet kwijt.’
Alleen wat er nu is, dat is dus de vraag.
Maar dit is wat ik opmaak uit jouw verhaal, ik kan er vreselijk naast zitten.

Even een goed gesprek kan dus geen kwaad?

heel veel jongens vinden het eng om het daar over te hebben, en wat hierboven is vermeld een kleine (’) zou ook nog best kunnen, dat hij zich schaamt. en misschien is hij nog niet ontmaagd, en hoelang hadden jullie nu al een relatie? en al welleens gezoent? je kunt zoveel redenen bedenken waarom hij het niet wilt.

Shit, te laat. Ik wilde het ook lezen. :’)

Wat stond er precies in de beginpost? Anyone?