Wat is er aan de hand?

Ik werd een paar dagen geleden 's nachts wakker met een enorme keelpijn
dat als ik slik alles heelpijn doet, alsof ik bij elke keer slikken een balletje door slik.
dat had ik wel vaker en ging ook meteen over.
nu is het het geval dat het al bijna 3 dagen zo is, en ik ga dood van de pijn!
ik kan nauwelijks meer wat eten,
slikken doet dus pijn, en nu doet me rechter oor ook verschikkelijk veel pijn!
ik wou naar de dokter toe voor me keel ofzo maar de dokter is dicht…
heeft iemand tips wat ik kan doen om de pijn te verminderen?
of weet iemand wat ik heb?

alvast bedankt x.

Keelontsteking en ijs eten.

ff langs 't ziekenhuis? 1e hulp gedoe of de afdeling als de dokter afwezig is gedeelte (of hoe 't ook heet xD)

1e hulp is echt voor hele erge gevallen toch?

Klinkt inderdaad als keelontsteking… Er is toch wel een huisartsenpost voor in het weekend? Anders daar effe naartoe als je niet meer tot maandag kunt wachten.

En voor nu: paracetamol oplossen in water en nemen en ijs eten.

Wat je omschrijft klinkt als keelontsteking. Als ik jou was zou ik zsm langs je huisarts gaan en die geeft je dan medicijnen (antibiotica)

ja keelontsteking, toen ik het had, zaten er witte ‘‘pitten’’ op mn amandelen, maar ik weet niet of dat altijd zo is want je hebt meerdere soorten geloof ik, maar zou wel ff kijken, wss zijn ze wel helemaal rood en opgezwollen.
ik zou naar andere dokter in het dorp ofzo gaan? of misschien naar eerste hulp, maar ik zou dan eerst huisartsenpost in t weekend proberen ofzo
succes en beterschap!

klinkt inderdaad als keelontsteking die ook langzaam een oorontsteking veroorzaakt. Inderdaad even naar de huisartsenpost of anders meteen maandag gaan. Veel waterijs eten nu en goed (koud)drinken.

je kunt het beste naar de huisarts gaan als het na een paar dagen niet over is.

mijn moeder heeft gebeld naar huisartsenpost en we hebben een afspraak om kwart over 6.
gelukkig maar.

ehm hallootjes, een keel/oorontsteking is GEEN REDEN VOOR ZIEKENHUIS.
het gaat vanzelf over en zo niet antibiotica? dit komt heel veel voor.

klinkt idd als keelonsteking, je kan penicilline krijgen maar dat zullen dokters niet zo heel snel meegeven, maar laten het liever vanzelf over gaan. I know … die pijn is gewoon hells…vooral snachts… ik heb het ook gehad en ik heb egt huilen wakker gezeten, ik heb uiteindlijk wel medicijnen gekregen omdat ik op vakantie was en dat vond ie een beetje sneu … maar zelfs met die penicilline duurde het nog 5 dagen … iets met prik drinken kan de pijn al heel erg verzachten voor een tijdje.

maar anyway…kzou ff naar de dokter gaan

ik heb trouwens nog steeds hele gekke gaten achter in mijn mond/begin van mijn keel… soort van littekens…

eekend dokter?

Keelontsteking denk ik, ik zou naar de dokter gaan dan krijg je waarschijnlijk een kuur.
Verder honing in je thee doen, veel drinken (keel vochtig houden), ijsjes eten en keelsnoepjes/dropjes.
Beterschap!

haha er was niet eens wat met me keel?
ik kreeg oordruppels ofzo…
ik heb oor ontsteking
had ik echt niet gedacht.

keelontsteking, had dat ook.

maarja, lekker veel ijs eten.

keelontsteking…

huh wat raar dat je niks terug mee kreeg ik krijg altijd zo’n spray mee ookal heb ik gewoon keelpijn ofzo de pijn is daardoor heel snel weg en keelonsteking gaat er wel snel door over

Níet naar het ziekenhuis, dat duurt echt zoooo lang daar. Toen ik mn dinges, bot bij mn schouder had gebroken/gekneusd ofzo moest ik eerst 2 uur wachten en dan komen ze met de conclusie dat ik een foto moet maken, weer een uur wachten maken ze die foto en dan geven ze me zo’n mi… dinges. Nou daar wordt je echt niet goed van xD

Ik zeg, keelontsteking, ijs eten, anders langs de dokter als hij weer open is. Of langs een andere dokter.