-
iemand?
Ik denk niet dat er heel veel aan de hand is. Zoals je al zegt heeft hij waarschijnlijk een schema in zijn hoofd. Ik heb dat zelf ook en hou er ook niet van als ik door anderen van dat schema af moet wijken.
Ik wil ook gewoon de tram halen die ik in mijn hoofd heb, ook al gaan er meerderen per uur. Een tram later betekent voor mij dat ik ook een latere overstap tram terug heb en dus nog later thuis ben(en ik ben elke avond al zo laat thuis)
Ik slaap zelf ook liever thuis dan bij een ander etc.
Eens met hierboven. Tenzij zijn gedrag afwijkt van wat hij eerder deed, anders zou ik mij geen zorgen maken.
Ja, dat eerste is inderdaad nog te begrijpen. Maar lees je wel goed? De rest heeft daar absoluut niets mee te maken namelijk. Toen die dag dat zijn college uitviel sprak hij met me af om samen terug te gaan, en opeens appt hij dat hij al in de trein zit. Dat is toch gewoon raar, al helemaal omdat hij dat zelf met me heeft afgesproken? En dat van dat boek ophalen, als we dat hadden gedaan hadden we zelfs nog een trein eerder kunnen halen dan die we zouden halen als het college gewoon om de officiële tijd was afgelopen. En met dat laatste over die avond met vrienden: hij stelde zelf voor om bij me te slapen. Dat hij die ochtend op tijd college had en ook een presentatie wist hij allang. Dan vind ik het gek dat hij ineens niet meer wil, al helemaal om de dingen die er dus nog meer gebeurd zijn. Dat heeft overigens niets met treinen halen en op tijd thuis zijn te maken.
Dat is het dus, hij doet dit sinds een paar weken. Daarvoor noooooooit wat van gemerkt.
Beetje vreemd inderdaad, ik zou eens een gesprek met hem aangaan. Misschien is er iets aan de hand.
Maar over dat uitgevallen college. Wilde je echt dat hij wachtte tot jouw college klaar was? Ook al had hij eerst gezegd van ok is goed, kan best dat hij toen gedacht heeft ik lijk wel gel dat ik hier al die tijd ga zitten wachten.
En soms is het ook wel lekker om meteen naar huis te gaan als je wat eerder klaar bent. Ik had ook altijd klasgenoten die dan opeens van alles wilden gaan doen en mij zaten te pushen om mee te gaan terwijl ik daar dan echt geen zin in had.
Ik probeer zijn gedrag niet goed te maken, maar ik kan op zich heel goed begrijpen dat iemand meteen naar huis wilt.
Ik zou hem gewoon eens eerlijk vragen wat er aan de hand is, want net als jij kunnen wij hier ook niet goed uit opmaken water aan de hand is.
Vraag hem gewoon? Wij kunnen wel raden maar niet in zijn hoofd kijken.
Ik zou het gewoon aan hem vragen wat er de laatste tijd met hem is.