Wat is een normale leeftijd om thuis te wonen?

Tot wanneer vind je het normaal dat iemand thuiswoont(onder normale omstandigheden, geen speciale bijzonderen).

22

Ik denk 20 of ietsje ouder.

Weet niet, ik ben 25 en ik woon ook nog thuis. Mijn financiele situatie laat het niet toe op mezelf te gaan wonen.

Geen idee, rond de 25?
Mag ik trouwens vragen waarom je dit topic aanmaakt?

25

Ik was 22 toen ik het huis uit ging…
Als dingen niet zo gelopen zouden zijn als nu zou ik nog thuis wonen…tot m’n 25e of 26ste

Ligt compleet aan de situatie. Ik weet dat er onder normale omstandigheden, maar die bestaan niet denk ik.

25 denk ik

25 denk ik. Dan zou ik het wel echt zat zijn. Klaar met studeren en vastigheid qua baan en dan je eigen plekje.

gewoon interesse, moet ik elk topic diep verantwoorden?

Haha, nee hoor. Ik vroeg het me gewoon af.

Mag ik xan vragen wat jij zief onder ‘normale’ omstandigheden? Zodat ik een goed antwoord kan geveb

oh haha okee (:

nja als je bijv psychische problemen hebt waardoor je niet op jezelf kan gaan, ouder overleden, financiele grote problemen, ziektes etc…

Wanneer je er klaar voor bent. :pensive:
Bij iedereen verschillend, mn broer ging pas op zn 28e samenwonen terwijl hij al dik 10 jaar een relatie had.
Ik persoonlijk zal niet tot mn 28e in huis blijven, jaartje of 23/24.

Financieel gezien kan ik toch echt nog niet op mezelf gaan wonen.
Ben 21, maar voorlopig zit het er nog niet in denk ik

Ik ben het soms ook wel zat hoor, moet ik zeggen haha. Maar bijna klaar met studeren en ik heb hier nog goed en ook gezellig, dus mag zeker niet klagen.