Wat is een leuke scooter!?!?!?

Heellooo,

Ik word bijna 16 en mag een scooter uitzoeken :flushed:
Alleen heb echt geen idee wat leuk is!
Vraag me af wat jullie voor scooters hebben wat voor kleur, met windscherm enzo.
En wat nou beter is een 2takt of 4 takt? :flushed:
Geel of blauw kenteken?

Thankyou! :upside_down_face:

ik heb een rode vespa s, een 4 takt
maar onderdelen voor een 2takt zijn goedkoper en dat trekt ie ook sneller op
maar ik weet verder niet wat echt beter is…

Vespa :slightly_smiling_face: En ik zou een hoog windscherm doen sowieso

Vespa’s zijn inderdaad leuk! zijn ze ook een beetje zuinig?( ben zelf nooit zo zuinig op m’n geld :flushed: )
alleen heb nadelen gehoord over zo’n windscherm
Als het regent dan zie je niks? en als er mist is dan beslaat die?

Gatver vespa’s
NEEM EEN YAMAHA AEROX

Vespa

Vespa xlv romaaaaa
Mijn scootertje :flushed: :

http://i47.tinypic.com/zx8wmo.jpg

@Barly, en inderdaad als het erg regent hang ik zegmaar een soort van naast me scooter met me hoofd hahaha

ik vind een windscherm wel fijn, anders zit je echt heel erg in de wind en regen
en opzich kan je door druppels enzo nog wel heenkijken

Zekerrrr vespa! Ook paar jaar twee gehad em ze rijden superrrfijn! En een 4takt rijdt harstikke zuinig

@Emily ooee wat een leuke!, hahah volgensmij ziet dat er best leuk uit :flushed:

@Leto Dat is waar met harde wind word je volgensmij echt omver geblazen haha hebben jullie eigenlijk blauw of geel kenteken ? Weet niet wat fijner is met helm lijkt me wel een lekkerder idee want je kan toch vallen ghehhe

Helm is vooral in de winter met wind en regen fijn. Lekker warm en droog. En je gaat sneller! Je kan hem toch altijd in je buddy opbergen

Ja dat is waar, en je mag ook over de weg enzo en je makeup blijft erop zitten haha!

Mijn vriendenkring bestaat uit brommerfreaks en die vinden vespa heel hard sucken (ook omdat het een ‘wijvenbrommer’ ofzo is volgens hen)
maar eigenlijk ken ik er weinig van, al ik vind yamaha en derbi meestal wel cool

ik heb geel kenteken, met helm dus
ben al 3 keer gevallen en toen was ik er wel blij mee haha
maar je kan wel makkelijker even snel iemand mee achterop nemen als je een blauw kenteken hebt

oee auww aangereden of gevallen? Ja inderdaad daarom neem ik toch maar geel kenteken hihi!.
Ben laatst ook gevallen met de scooter zat bij een vriendin van me achterop alleen die rijd af en toe als een mongool over de rotonde hihi :flushed:

Dat is wel makkelijker aan blauw kenteken maar je krijgt wel koude oortjes als het winter is hehe

Vespa, blauw kenteken.

gewoon gevallen , door de gladheid

Ja hangt er ook vanaf hoe ver je er steeds mee wilt rijden. Maar een helm is echt ideaal! Maar als je maar kleine stukjes en alleen in de stad rijdt kan je wel blauw kenteken. Anders zou ik sowieso geel nemen als ik jou was. Ook lekker wat sneller en lekker warm en droog!

4takt dan rijd je volgens mij zuiniger. En verder vespa!