Wat is een goede tweede move?

Hallo allemaal,

Ik weet dat dit forum eigenlijk niet voor jongens is, maar ik ben hier alleen maar om advies te vragen over een leuk meisje. Ik ken haar al wat langer van school en nu zijn we wat gaan drinken; we kenden elkaar al op vriendschappelijke basis maar in een paar uur heb ik haar echt leren kennen, er viel geen enkele stilte en we gingen uren lang door met praten.

We hebben echt een klik en ik weet haast zeker dat zijn dat ook zo ervaart. Op een gegeven moment vroeg ze me hoe het me in de liefde verging en hadden we het over relaties en over hoe we hier over dachten. Hier dachten we eigenlijk hetzelfde over en toen vroeg ze of ik al iemand gevonden had…

Al met al hebben we echt hele diepe en goede gesprekken gehad waarbij ze echt enorm lief was. We zijn allebei nog een beetje onhandig op het gebied van liefde en nu vroeg ik me af wat een goede ‘tweede move’ zou zijn.

Alvast bedankt voor het advies!

gewoon vragen of ze nog een keer wat met je wil gaan drinken :slightly_smiling_face:
zovan; ‘ik vond het pas erg gezellig, heb je zin om nog een keer mee te gaan?’

of vraag er mee naar de bioscoop, dan hoef je niet altijd te praten maar zou je een goede ‘tweede move’ kunnen doen bijvoorbeeld door haar hand te pakken ofzo! (:

Dit.
En als het echt goed gaat kun je bij afloop een kusje proberen! :slightly_smiling_face:

^up!

Vraag haar op een 2de date! Bioscoop is zeker een goede. Kunt stiekem haar elkaar kijken, hand vastpakken en misschien een kus! Maar forceer niks!

Succccces!

Verras haar! Vinden ze altijd leuk! (Ik igg wel)