Wat is een fijne mobiel?

[i]Hee,
wie weet een fijne mobiel met mp3-speler? :slightly_smiling_face:
ben al de hele tijd aan het zoeken, maar ik weet niet goed op welke site ik moet kijken haha!

XXX[/i]

Koop in ieder geval niet de samsung star qwerty.

ooh goed dat je het zegt, want ik vond die eigenlijk wel mooi en wou 'm misschien kopen haha!

Sony Ericsson Satio.

nokia E72 of Lg vieuwty snap

ik hoor best vaak dat LG mobiels best snel kapot gaan…
of is dat niet?

Welke redelijk luxe mobiel van dit moment heeft nou geen mp3?

sony ericsson vivaz pro

Nouja kijk, ik wil nu niet zeggen van goh absoluut niet kopen… Maar;

hij’s best mooi, ja. Maar ik vind 'm persoonlijk niet praktisch :slightly_smiling_face:)
Vooral niet als je ook een beetje goede muziek kwaliteit wilt… want dan voldoet deze niet echt aan je ‘eisen’…

Ik heb deze zelf niet eens zo lang, maar een bekend probleem met dit toestel is dat deze snel van de vergrendeling afgaat.
Je hoeft 'm maar even open te klappen en deze is er al af (Dan krijg je een schermpje waarin je een smsje kan typen). Óf je stopt ‘m in je zak en hij belt ineens allerlei mensen, en dat soort dingen. :’) En in mijn ogen is dat niet echt een vergrendeling waard… heeft niet erg veel nut dus.

& wat het touchscreen gedoe betreft, op een gegeven werkt deze ook steeds langzamer of werkt helemaal niet meer. (Dit is dan bij mij het geval). Dit dan als je bijvoorbeeld foto’s hebt gemaakt, (wat ook ERG snel vol zit, dus geheugen is ook bagger)… En naar mate word ie steeds langzamer.

En wat ik ook een min puntje vond, misschien beetje raar, maar als je een contactpersoon toevoegt, kun je deze niet eens een totale naam geven. (En dan bedoel ik voornaam + achternaam, want dat ‘past’ dan gewoon niet). Heel irritant.

En nog over de camerakwaliteit… tja, dit kan opzich nog wel.

Maar goed, dit is mijn persoonlijke ervaring/mening!

Zit er nu aan te denken naar mijn oudere telefoon over te stappen. Dat was een sony ericsson, best oude versie, maar deze was nog véél beter.

Je weet maar nooit, haha

En ik zou voor een Iphone gaan. Dat is eigenlijk qua muziek luisteren hetzelfde als Ipod Touch, dus zeer geschikt voor muziek. Staat ook georderd op artiesten, albums, nummers, afspeellijsten en genres.

Hm satio zit geloof ik standaard een geheugenkaart van 8 gb bij, 12,1 megapixel. De vergrendeling is perfect, geen knopje maar een schuifdingetje.
De touch is redelijk maar daar moet je gewoon mee om kunnen gaan.

Zolang je nooit zo’n mobiel neemt zit je goed:

http://i55.tinypic.com/34jehk1.jpg

XD

^Lol, die schijnen juist van alle telefoons nog het beste te werken.

(SMSEN EN BELLEN DAN HE) hahaha.

Voor de rest, niet echt nee…

heeft een van jullie toevallig de Samsung Star? ik zie 'm ergens op internet staan, en hij ziet er wel leuk uit… is ie ook goed? ;p

Nokia C6 <33

HAHAHAAHAHHA

Daar heb ik nou net zowat een hele recensie voor je geschreven.
Maar oke… :’)

Maar dat was toch de qwerty?
dat zijn 2 verschillende!
bedankt voor je recensie btw, haha (: