wat is een aanrader?

ik ga morgen even naar de etos om even nieuwe foundation en eyeliner tekopen. zijn er nog goede aanraders? ik heb nu essense mouse maar die is echt verschrikkelijk ( was in de aanbieding )
dus nog aanraders voor foundation of eyeliner?

Ik heb al bijna 2 jaar dezelfde foundation, maar ook van essence. Weet niet of je het nog een x wilt proberen met dit merk?
Het is wel een vloeibare foundation, het is een huidskleur tubetje met een witte dop en volgens mij 4 a 5 verschillende tinten! Erg goed en dekt goed voor 3 euro.
Hoop dat ik je heb geholpen xxx

Is bij iedereen anders. Ik gebruikte altijd de mousse foundation van Catrice. Maar nu niet meer; ik werd na een paar uur opsmeren helemaal oranje!

Nu gebruik ik het niet meer.

Ja die foundation had ik ook gebruikt maar na 2 uur word je dus oranje. niet echt fijn.
vroeger heb ik ook heel veel B-merk foundations gebruikt maar werden toch eingelijk allemaal oranje.
nu heb k van die mousse van … wacht ik kijk even voor je.
-kijkt-

Maybeline! en hij blijft heel goed zitten. ik vind dat je foundation toch wel goed moet blijven zitten enzo :stuck_out_tongue_winking_eye: dus daarom!
verder heb ik van Eyeliner die van rimmel, erg blij mee makkelijk kwastje en is zeker niet snel op. [ ik gebruik hem bijna wel elke dag ]

ik heb foundation van de hema, niet dat je daar iets aan hebt ofzo
maar hij is best wel fijn en was ongeveer 6 euro
en mijn oogpotlood is van miss sporty, die is best fijn en niet duur!

xx.

Ik gebruik meestal dream matte mousse van maybelline, maar ik heb laatst affinitone gekocht (ook maybelline) en die is ook perfect!

Er is een algemeen foundation topic, dus ik moet deze sluiten, sorry !