wat is dit?

Heee allemaal!

Gister had ik met een paar vriendinnen cocktail avondje, en mijn vriendje was uit die avond. Ik had wat gedronken en hij kwam na het uigaan nog even bij mij. Hij vroeg mij toen verkering, alleen mijn broertje was ook uitgeweest en had hem daar gezien,
Mijn broertje zei dat hij hem zag lopen met de hand op de kont van een ander meisje, toen ik er naar vroeg ontkende hij niks (omdat ik wat op had heb ik het er maar bij gelaten) maar vervolgens vroeg hij mij dus wel verkering…
Wat moet ik hier van denken…?

Pfoee. Dat is me even wat.

Wat zijn jouw gevoelens tegenover die jongen ? Ben je echt verliefd op hem ? En weet je broertje zeker dat het hém was ?

Jaa, ik vind hem echt leuk en we hebben nu dus ook een relatie…
En mijn broertje zei: “Ja, ik zag S. met een blonde chick in feu en het leek net of hij zijn hand op haar kont had.”
Dus ik vroeg het aan m en hij ontkende niks maar bevestigde ook niks, ik kan het natuurlijk nog een keer vragen… of is dat raar?

Ik heb hem btw. gesmst vanmiddag en hij smst ook maar niet terug…

aar je hebt wel ja gezegd want hewt is je vriendje?

jaa ik heb dus ja gezegd want het is mijn vriendje nu =)

Als hij dat echt heeft gedaan mag je hem wel even duidelijk maken dat dat nu niet meer kan hoor!

Om eerlijk te zijn vind ik het niks ergs. En daarbij komt ook nog eens dat jullie nog geen relatie hadden. Ik vind dat je het een beetje opblaasd. Hij heeft nu voor jou gekozen en zolang hij nu wel zijn handjes thuis houd is er toch niks aan de hand

dit ja :")

Woon jij in friesland? Mijn nichtje heeft het namelijk weleens over de feu en die woont ook in friesland

jaa klopt, in friesland jaa;)

En dank jullie wel! Ik vind zelf ook dat hij gewoon niet meer dat soort dingen moet doen vanaf nu en verder is het no big deal (: