hi meiden.
Sinds kort vind ik een jongen leuk die ik bijna dagelijks bij de sportschool zie.
Volgens m’n zus en een paar anderen is 't overduidelijk dat we elkaar leuk vinden.
We zoeken elkaar steeds op, plagen elkaar heel de tijd, wachten op elkaar om naar huis te lopen etc.
Verder weten we weinig over elkaar en de gesprekken op ping gaan niet zo vloeiend omdat ik niet zo’n fan ben van hele gesprekken voeren op ping en ik soms niet weet waar ik t over moet hebben.
Nja ik heb hem net voor 't eerst zolang gesproken op ping en t ging best oke.
hij vroeg me opeens wel of ik ooit intiem ben geweest met een jongen omdat ik volgens hem niet zo iemand lijk. Nja goed, we hebben gwn ff erover gesproken, dat ik wel actief ben, maar het niet met iedereen bespreek, en hoe ik erover denk enzo. En hij zei ook van; ‘‘ja ik heb geen seksuele klik met je, niet dat t erg is :p’’.
Naast dat ging 't gesprek wel goed hoor, maar die zin bleef ff hangen… ik vraag me dan af wat het betekend en of dat erg is of niet, want als een jongen je leuk vind, is t toch ook goed datie een beetje op een ‘‘andere’’ manier naar je kijkt… of *aah* nja, help me maar als jullie kunnen/willen…
Ben niet zo goed met nadenken op dit moment, hoorde net dat een vriend is overleden dus jullie snappen t wel
Bedankt meiden!