Wat is dit??

hi meiden.

Sinds kort vind ik een jongen leuk die ik bijna dagelijks bij de sportschool zie.
Volgens m’n zus en een paar anderen is 't overduidelijk dat we elkaar leuk vinden.
We zoeken elkaar steeds op, plagen elkaar heel de tijd, wachten op elkaar om naar huis te lopen etc.

Verder weten we weinig over elkaar en de gesprekken op ping gaan niet zo vloeiend omdat ik niet zo’n fan ben van hele gesprekken voeren op ping en ik soms niet weet waar ik t over moet hebben.

Nja ik heb hem net voor 't eerst zolang gesproken op ping en t ging best oke.
hij vroeg me opeens wel of ik ooit intiem ben geweest met een jongen omdat ik volgens hem niet zo iemand lijk. Nja goed, we hebben gwn ff erover gesproken, dat ik wel actief ben, maar het niet met iedereen bespreek, en hoe ik erover denk enzo. En hij zei ook van; ‘‘ja ik heb geen seksuele klik met je, niet dat t erg is :p’’.

Naast dat ging 't gesprek wel goed hoor, maar die zin bleef ff hangen… ik vraag me dan af wat het betekend en of dat erg is of niet, want als een jongen je leuk vind, is t toch ook goed datie een beetje op een ‘‘andere’’ manier naar je kijkt… of *aah* nja, help me maar als jullie kunnen/willen…
Ben niet zo goed met nadenken op dit moment, hoorde net dat een vriend is overleden dus jullie snappen t wel :frowning_face:

Bedankt meiden!

hij zei 't 2x zelfs… (de 2e x zonder '‘niet dat ‘t erg is’’)

dus ik weet 't idd niet.

Als het niet lang geleden is dat hij dat zei kun je even vragen wat hij daar mee bedoelt? x] Want ik snap er niet veel van

Hij slaapt inmiddels. Maar het komt erop neer dat hij uit 't niets vroeg of ik wel intiem ben geweest met iemand, omdat ik (in andere woorden) een rustig type ben.
Heb 'm uitgelegd hoe 't zit. Maar vraag me nu af of hij die ‘‘seksuele klik’’ gewoon niet met me heeft, of zoals HEYWORTH zei; dat het er wel is, maar dat hij 't zo zegt zodat ik niet verkeerd ga denken.

Durf het hem ook niet meer te vragen omdat ik niks wil verpesten of iets.

waarom wilde hij trouwens weten of je ooit intiem bent geweest met iemand? Wat zou het antwoord daarop toe doen? Ik vind het een beetje een rare vraag om zomaar te stellen, kan ook aan mij liggen :")

heb geen flauw idee, ik vroeg het hem wel en zijn antw. was dus; je lijkt me niet zo’n type blabla en dat hele verhaal erachter. Was ook niet echt met m’n hoofd erbij om er verder op in te gaan.

maar na dat ging t gesprek alleen maar beter… i know, it’s weird

Besef net ook dat m’n voormalige beste vriend en ex aant begin van onze relatie ook geen seksuele ‘‘klik’’ of gevoel bij me had… (wat ik toen een beetje vervelend) vond…

Ik heb geen flauw idee, als ik jou was en het is niet te lang geleden zou ik het gewoon vragen.

Mischien is is wel gay? ik bedoel het echt niet gemeen maar mischien is dat wel de sexuele klik die er niet is…

en inderdaad als ik jou was zou ik het gewoon vragen…

hahahahaha nee hij is niet gay, maar moet dan wel bedenken hoe ik het ga vragen, denk dat ik hem vanavond weer ga zien

misschien ben ik dan heel straight forward, maar kun je hem niet gewoon op een ‘grappige’ manier vragen of het erg is dat hij met jou geen seksuele klik heeft. zo van ‘moet dat dan’ . Maarja dat moet je ook wel op de goede manier kunnen overbrengen, geen idee… Misschien vind ie je gewoon een stil meisje en istie nieuwsgierig.

@CHERRYBLOSSOMS ow nee nee, ik vind hem gwn beetje leuk en volgens anderen hij mij, verder zie ik wel hoe t gaat, dus tis nog puur vriendschappelijk en flirterig. Ja hij zei ook zoiets over dat hij niet weet hoe ik ben…

Hahaha ja dat van Roxy vond ik wel ook wel lachen!! :stuck_out_tongue:

@Inspiratieloos Ja dat is idd een goed idee, alleen moet ik ‘‘het’’ moment vinden om te zeggen, miss wanneer we naar huis lopen of iets… want in de sportschool is t nogal… druk (ach ja, tis maandag) poeh, toch moeilijk, want we weten niet zo heel veel van elkaar dus ben bang datie het verkeerd opvat of raar gaat denken ofzo.