Wat is dit?

Oke, ik heb gister via hyves een jongen ontmoet. Superleuk enz. We hebben elkaars telnr’s uitgewisseld en we smsen al sinds gisteravond non-stop. Maar, hij vroeg dus of ik wilde afspreken. Ik zei nee, omdat ik het gewoonweg veel te vroeg vond. Ik heb ook gezegd dat we elkaar eerst beter moeten leren kennen en gewooon kennis maken weetje wel.
Dus, hij zegt oke. Dus, we smsen verder en ik vroeg dus zo voor de gein, als test: hoe serieus ben je met je vriendin, als je er 1 zou hebben? Hij zegt: Serieus vanuit m’n hart en zet alles er in wat ik kan.
En hij zegt tussendoor: ik vind je lief, je bent mooi, je hebt zo’n leuke uitstraling.
Hij zegt ‘sgat’ en hij was dus zo bij de kapper, kvroeg zo: hoe kan je smsen als de kapper je aan 't knippen is ;O
Hij zegt: hij doet rustig aan, jij bent belangrijker
Dus ik vroeg: hoezo ben ik nu al belangrijk voor je in 1 dag?
Hij zegt: 'oke dan probeer ik me niet aan je te binden.
Ik zeg: hoe dan in godsnaam, nu al belangrijk voor je?
Hij zegt terug: omdat jij nu het enige meisje bent die ik spreek.
Ik zeg: hmm, oke.
Hij: ooh je wilt niet dus… ik wil alleen maar gelukkig met je zijn.

En omg nu krijg ik dus een sms met dit: jij en ik voor altijd samen… ;$

WAT MOET IK HIERMEE IN GODESNAAM?!
Bedoeld ie het lief of is ie gewoon een player of… i don’t know.
Hij praat op een manier, alsof ie heel betrouwbaar is en dat hij alles voor me wil doen en alles voor me over heeft, MAAR HOE DAN IN 1 DAG :frowning_face:

Hij zegt ook letterlijk: ik doe me best voor je, ik zal je al m’n liefde geven.

It sucks, eerst vond ik het wel een beetje geinig weetje, maar nu lijkt het heel serieus te worden en zo… gebonden? alsof we al wat hebben?

hmmm dat is altijd zo moeilijk he…
ik zou het gewoon rustig aan doen, beetje afstand houden en je vooral niet laten inpakken door die lieve praatjes!

Wooooh dumpen die gast. Je hebt serieus één dag met hem gesmst en jij bent al alles voor hem, dat is echt raar. En jongens die je via hyves hebt ontmoet… ik weet het niet ik zou ze niet zo snel vertrouwen… Ik zou het langzaam (maar niet te langzaam) afbouwen als ik jou was…

ik smste net: ik snap niet waarom je al die dingen zegt tegen me terwijl we elkaar amper kennen??
Hij zegt terug: ja oke sorry… ik zal 't niet meer doen.
En dan 3 minuten later:
ik zou wel wat met je willen beginnen op z’n tijd.

WAT IS DIT MAN? Het maakt me bang, maar toch nieuwsgierig snap je xD Maar, het is toch echt heel raar als iemand dat soort dingen smst terwijl ej elkaar nooit in 't echt heb gezien, alleen via hyvesfoto’s en elkaar 1 dag smst? Ik word hier echt achterdochtig van.

Huppa nog 1: misschien wil me na een anderhalf jaar gewoon binden aan een meisje en jij bent diegene, alleen als jij ook wilt… NEE is gewoon NEE
ook echt die NEE.

WTH, hahahah XD this shit is freaky…

hmm, geen idee. Ik ben zelf niet zo makkelijk met jongens, dus ik zou sowieso nooit zo snel telefoonnummers uitwisselen etc.
Ik heb geen idee wat je moet doen, upje dus maar.

Nog een smsje omdat ik niet reageer op wat hier boven staat, heel droog een vraagteken: ?
HHAHAHAHA. kvind dit wel grappig als ik 't zo bekijk :grin:

Idd vaag…

het is natuurlijk wel lief, maar als hij je alleen van foto’s kent… dan vind ik het bijzonder appart.

Ik swearrr dat ik hem nooit heb gezien in 't echt zeg maar.
Hij zegt: je trekt me aan, je bent een leuk meisje

HAHAHAHA. sjonge jonge jonge jonge. Iemand die overdreven veel aandacht nodig heeft :stuck_out_tongue:? Gratis krijg je 'm hoor.

ik zou hem gewoon gaan negeren en hem verder geen info over jezelf geven
niet zeggen waar je woont en waar je naar school gaat, tenzij dat natuurlijk al op je hyves staat. maar hij is echt creepy en veel te stalkerig naar mijn mening, vooral omdat je elkaar nog nooit hebt gezien. ik zou er maar mee oppassen.

Precies, hij weet waar ik woon en waar ik op school zit inderdaad, maar niet exact waar ik woon, alleen in de buurt van… that can possibly be everywhere.
Ik smste zonet: je hebt geen eens gezien, hoezo bedoel je ‘ik wil m’n leven met je delen’
krijg ik dit terug na 10 minuten: 'ja, je hebt gelijk… ik ga te snel…sorry : )

omg… nee dit is eng… negeren!:stuck_out_tongue:

ik vind het maar een apart verwhaal
het lijkt er haast op dat hij een loverboy is die je in probeert te palmen
sommige meisjes willen zo graag geliefd zijn dat ze meteen alles geloven
gelukkig doe jij dat niet!

.

niet slim met die gegevens enzo gewoon negeren en niet meer met hem schrijven hij kan je later nog bedrijgen blokeer het nummer.

Hahahaha ik moet echt knettertje hard lachen hierom. NEE is gewoon NEE, goedzo meid. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Heb niet iemand met overdreven veel aandacht nodig helaas, je zit dr aan vast als zn enige meisje hahah. Negeren en heel laat een bot smsje terugsturen mocht je dat nog niet gedaan hebben. Anders gewoon knettertje hard zeggen dat ie niet spoort en professionele hulp kan gaan zoeken.
Wel leuk dit, succes iig. (;

het is gewoon overduidelijk een jongen wat plezier zoekt, en jij bent het speeltje

hahaha.
Negeren zou ik zeggen; Tenzij je hem leuk vind.
Allowel; Hij slijmt echt te veeeel bij je :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ik heb toch liever een boy jou een beetje ongeduldig maakt.
En niet eentje die achter je aan loopt (: