Wat is dit?

Ik voel me al een hele tijd niet goed, ik heb een steek/ druk mijn borst. Ik heb pijn na het eten, en word er misselijk van en het blijft voor mijn gevoel ik in mijn keel hangen… Verder zit ik ook erg snel vol, na ongeveer 2 happen al. Ik heb totaal geen honger, ook al eet ik een hele dag niet, sterker nog als ik denk aan eten word ik al misselijk. Hierdoor val ik ook af, wat ik natuurlijk wel snap. Ik ben ook vermoeid, duizelig en heb vaak het gevoel dat ik ga overgeven…

voor zover ik weet, zitten hier geen dokters op, sorry meisje. Ik denk niet dat dit de juiste plaats is om dit te vragen. Misschien eens naar je ouders gaan?

Jaa dat klopt, heb je ook gelijk in haha.
Maar misschien zijn er mensen die hetzelfde hebben en die mij kunnen vertellen wat het is haha

Stress?

Dat zou kunnen ja, maar ik heb geen idee waardoor ik stress zou kunnen hebben

Gewoon even langs de HA gaan, dan heb je meteen een goed antwoord op je vragen. Lijkt me niet iets waar je lang mee rond moet blijven lopen.

Ga naar de dokter.

Ja, je moet echt even naar de dokter. Wij kunnen echt niet zeker weten wat het is, en dit is iets heel normaals om mee naar de dokter te gaan

De meeste klachten komen mij bekend voor en ik heb een sliding hernia (middenrifbreukje). Veel mensen hebben een middenrifbreukje zonder dat ze het weten en zonder er last van te hebben. Maar sommigen hebben er ook last van en sommigen héél veel. Mijn middenrifbreukje is groter dan gemiddeld en daardoor kan mijn maag soms gedeeltelijk door het middenrif glippen, vandaar ‘sliding hernia’.

Ik zeg niet dat je dat ook hebt, maar misschien wel. Ik zou in ieder geval naar de huisarts gaan. Die kan je beter helpen. Succes!

Ik zou je aanraden naar de huisarts te gaan, die kan je denk ik meer vertellen dan wij hier.

Naar de huisarts!

Hm okee, ik zal wel een afspraak bij de huisarts maken!
Thank you!:slight_smile:

Ik heb hier ook last van gehad en dit is wat de dokter zei, ja :’)

Ik zou even langs de huisarts gaan om uitsluitsel te krijgen

huisarts, zoals iedereen al zegt! :slightly_smiling_face: