Wat is dít voor idioots?

Hello.

Ik werd vanochtend wakker en schrok me serieus wezenloos. 787 nieuwe emailberichten van Girlscene!

Dus ik ging naar Girlscene, en daar werd de verrassing alleen maar groter.

Ik ben niet snel boos, maar dít gaat me echt te ver… ik heb verdomme 53 pagina´s aan nieuwe notes, die ook nog eens nergens over gaan!

Hoe ga ik dit wegkrijgen? Als ik alles per stuk moet verwijderen, ben ik volgend jaar nog bezig!

:hammer:

Er zijn meer mensen met het probleem (zie WTF topic) en als het goed is, is die persoon inmiddels geband. Hoe je het weg gaat krijgen… geen idee.

ik heb gelukkig niks gehad maar ze was ook al bezig op de nieuws paginas van girlscene.
heeft zeker geen leven dat ze alleen maar 1tjes plaatst al reactie op elke pagina.
echt irritant.
ga lekker je leven verpesten met zoiets pffff

Wowwwwwwwwwwwww! Wat vervelend!!!

Maareh, je e-mailadres is wel zichtbaar in je screenshots, weet niet of dat de bedoeling is? :slightly_smiling_face:

Ik heb er nog meer :’) Ben er ook niet bepaald blij mee, maar hier kan gs niets aan doen.

Daar bovenin bedoel je ?

Je hebt hotmail.com en hotmail.nl. :stuck_out_tongue: Maar nee, dit maakt me niet zo heel veel uit. (:

Ik snap dat het rot is, maar stiekem kan ik er wel om lachen (jij wellicht als een boer met kiespijn)

ditzelfde probleem heb ik ook! ik wordt hier helemaal gek van!

Same here!

Wauw vervelend, ik heb het gelukkig niet gehad…

ik heb precies hetzelfde net! van dezelfde afzender wat is dit?

Hooooly fuck ik ben heeel blij dat ik dit niet heb o.0

Ik heb dat dus ook! Ik heb er wel 957 !! Sorry maar dit vind ik niet normaal. :rage:

Wajooww, zou ook totaal gek worden als ik dit kreeg.

Gelukkig is ie geband, diegene was gewoon echt levenloos bezig!

Idd ik zou echt flippen

Ja maarja je gaat ook niet 1 voor 1 verwijderen. :")

dat wordt een middagje notes verwijderen dus ):

Edit: ik zie net dat ze allemaal verwijderd zijn gelukkig

haahahahahhahhahHAha

Oef, ben ik blij dat ik dat niet heb. Volgens mij reageerde zij ook zo op artikels op de homepage. Een beetje levensloos