er zit dus een jongen bij mij op school en hij zei dat ie mij leuk vind,ik vind hem stiekum ook wel leuk en dat wou ik dus tegen hem zeggen.
maar hij is ouder en is nu du s een weekje weg naar de ardennen terwijl ik op school zit.dus ik wou hem een berichtje sturen,zie ik opeens bij zijn Www staan
LEKKER KLOOIEN MET WIJVEN!
wat vinde jullie ervan en wat moet ik nu tegen hem zeggen?ik sanp het echt even niet meer!
Waarschijnlijk is dat gewoon dom stoer praat
Ja inderdaad, gewoon dom stoer gelul. Als hij je écht leuk vindt, is er zelfs nog een kans dat hij het er expres neerzet om een reactie van jou uit te lokken.
Ja, ik weet wat je denkt, maar jongens kunnen echt zo triest zijn. xd
okè, hij is dus nog lang niet volwassen.
hij vind zichzelf blijkbaar heel stoer, maar verder weet ik niet wat je er mee aan moet, gewoon normaal doen lijkt me.
AFKNAPPERRR
Zoals NaomiBlossom zegt; ik denk dat hij gewoon stoer wilt doen, en dat hij hoopt dat je hierom jaloers word en er op reageert.
ik denk dat ik er dan maar niet op reageer,maar i hoor wel vaker dat ie met veel meisjes zit te klooien dus ik weet niet of ik hem echt kan geloven als hij zegt dat hij mij leuk vind
O, ik ken t wel, probeert gwn stoer te doen… Zo zijn jongens & mannen nou eenmaal, de sterkste zal overleven en de sterkste heeft de meeste meiden :S
Tsjaa, t faalt gwn keihard aangezien wij meisjes gwn aardig zijn tegen elkaar
^ dit
dat soort jongens zijn dus echt gwn zooo achterlijk =_= beetje met gevoelens spelen van andere meiden voor de Lol, nou leuk hoor… ;o
Jongens voelen zich over het algemeen vaker verplicht om even boven de rest uit te laten stijgen, of toe te geven aan peer pressure. Moeten ze zichzelf weer even bewijzen ofzo.
Zelf vind ik het absoluut niet stoer juist, maar er is niks aan te doen denk ik.
Ik weet wel zeker dat je je geen zorgen hoeft te maken in elk geval.
jongens zijn ook soms zo vermoeiend
dit denk ik ook
Ik zou een reactie plaatsen en kijken wat hij doet
maar aan wat voo9r een reactie zat je te denken?
Ja, wij doen echt altijd aardig tegen elkaar. XD
Uche… uche…
Inderdaad. Als een jongen al van dit soort berichten zou plaatsen, hoef ik hem bij voorbaat niet te daten.