Wat is de volgende stap?

Tijdje geleden heb ik een jongen ontmoet, en daar ook mee gezoend. Vanaf het begin vonden we elkaar al wel leuk! Maar het is een vrij stille jongen, erg bescheiden, en een paar jaartjes ouder als ik. Ik wil nu een move maken, want zie hem serieus zitten, maar wil niet het jongere-meisje-die-achter-hem-aanloopt effect hebben! Dus, help. Wat ga ik doen? Heb wel zijn nummer enzo :wink: En ook wel hyves, maar dat vind ik zo… nee dat vind ik niks.
Maar het probleem is, ik heb nog niet of nauwlijks contact met hem, ik durf hem niet te smsen! :blush:

Ik zou t niet weten…
Misschien gewoon vragen hoe het zit?
Smsen dat je m leuk vind?

Bel of sms dat je 'm leuk vind
of ga iets leukis doen en laat hem dan merken dat je m leuk vind?

Een keer afspreken, en het dan subtieeeel ter sprake laten komen.

Afspreken :grinning:?

Vraag hem een keer met je aftespreken, veel smsen, keertje naar de bios ofzo, gewoon zorgen dat jullie veel contact hebben: smsen, afspreken, bellen, enzo… en neem aan dat als je toen gezoend hebt dan ook weer zoent enzo en dan hem vertellen dat je hem leuk vind…

up

Maar het probleem is, ik heb nog niet of nauwlijks contact met hem, ik durf hem niet te smsen! :blush:

Up

Sms eerst iets van ‘Jou heb ik lang niet gesproken, alles goed? X’ (Of iets dergelijks)
In iedergeval iets om een gesprek te starten
En dan door sms-en

ik zal niet gelijk zeggen dat je hem leuk vindt…
moet wel beetje spannend blijven toch?
maar waarom zou je niet smsen? je hebt zijn nummer, begin gewoon met een luchtig smsje =)

Mee eens
en dan vragen om eens iets leuks te gaan doen. Vertel 'm zeker niet dat je 'm leuk vindt want dat neemt alle spanning uit ‘daten’ weg en is ie mss niet meer geïnteresseerd en ik denk dat ie het wel raar zou vinden dat je dat zegt als jullie al zo lang niet meer gepraat hebben.

Ja ik ga hem ook nog niet vertellen dat ik hem leuk vind. Maar ik wil wel gewoon, contact met hem hebben zeg maar. Ik vind het een te leuke jongen om te laten lopen, ook al is hij echt een tegenpool van me, want hij praat gewoon écht niet! En ik moet alles eruit trekken laat maar zeggen, maar daar heb ik het voor over.

Dit inderdaad en dan na een tijdje vraag je of hij iets wil afspreken :slightly_smiling_face:

Ik zou echt niet meteen smsen dat je hem leuk vind. Want als je hem niet zo goed kent komt dat nogal stalkerig over, vind ik. Dus gewoon een smsje sturen hoe het met hem is en of ie nog wat leuks gedaan heeft.