Wat is de uitslag van jouw wedstrijd? Lucht je hart!

Gewonnen, gelijkgespeeld, verloren, 1e, laatste, wat is het bij jou geworden? Maakt niet uit wat voor sport je speeld, hockey, voetbal, volleybal, paardrijden, schaatsen, zwemmen, noem maar op! Heb je misschien zelfs nog gescoord? Noem hier je uitslag van je wedstrijd, en vertel hoe het ging :slightly_smiling_face: Een soort van lucht je hart over je sportwedstrijd!

xoxo alvast bedankt <3

Haha, ik heb straks een wedstrijd… ben best wel zenuwachtig! (:

Moest om 8:30 al starten! Paardje deed het super, 2 keer eerste geworden met 189 en 193 punten. We kunnen bijna naar de M2!

ik heb ook straks een wedstrijd tegen Almere. ik doe basketball . WAH ZENUWACHTIG ik hoop dat we winnen . :grinning:

Gefeliciteerd! Ga zo door!

Wedstrijd waarvan!

xoxo

Wedstrijd waarvan? ← vraagteken bedoelde ik :stuck_out_tongue:

haha ik ben ook sltijd zenuwachtig… Maar eenmaal op het hockeyveld gaat het gelukkig weg!

Ik zit op hockey, ik heb straks mijn wedstrijd…

vorige week met 30 - 100 verloren niet zo best dus haha
vanaaf weer wedstrijd die gaan we zeker winnen !

Badminton.
Vorige week 7-1 verloren.
Morgen weer een wedstrijd ;d

Vorige week 7-1 gewonnen met voetbal. Moet straks nog spelen. Heb gehoord dat het beesten zijn (lomp, groot en breed). Zit gewoon in een meisjesteam (: &ja, dan zijn er ook nog van die lompe tegenstanders… ;p

15-0 gewonnen met voetbal!

Ik heb zo hockeywedstrijd. Wish me luck, we staan laatste xd haha, we zijn een poel te hoog geplaatst

1-0 gewonnen van mijn bed. HA!

ik sport niet. ik slaap graag.

1-1 gelijk gespeeld… Omg, dat was pas ècht een wedstrijd! Nu pijnleiden want me been is helemaal blauw… De tegenstanders waren allemaal beesten!

4-2 verloren. Onnodig. Scheids zag alleen dingen als het bij zijn team was. En vaak was het aanstellerij. Toen iemand van ons écht heel veel pijn had, floot hij niet eens! Oke, ik zeg niet dat we goed waren vandaag, maar kom op zeg! Een scheids hoort de regels te kennen. En het was niet eens een profesionele scheids, gwn een vader ofzo van iemand. Helaas was ik na de 1e 30min vet misselijk. Beter was dat niet en kon ik er gewoon weer in :S

Ik heb vandaag 6-0 gewonnen met voetbal en ben vandaag kampioen geworden ! :grinning:

Ik heb in het voorjaar pas weer tenniscompetities. :bored:

Zwemmen.
Brabantse kampioenschappen en wat doe ik? Ik verpest 't door er 'n seconde boven te zwemmen D: