Wat is de plek die meeste indruk op je maakte?

Topic titel zegt het al.

Ik snap het niet, een stad ofzo? :’)

Het klooster in… ik weet niet meer waar het was maargoed.

Daar waren we met een klein groepje van school naartoe, voor 2,5 dag. was echt een super ervaring en we kregen een rondleiding in het klooster, was echt heel gaaf eigenlijk :grinning:

Dat moet vast of een hele grote katholieke kerk in Duitsland zijn,
of het laatste stukje overgebleven nog niet ontdekte wilde natuur in Nederland waar ik met de boot geweest ben, het was prachtig.

Londen! Ik vond het echt geweldig!

Canada

Thailand en Amerika.

Dit jaar heb ik de Teide beklommen, helemaal naar de top, en dat was toch wel heel speciaal. En een of ander oud, klein klooster (een ruïne) dat half in een bergwand gebouwd was, ergens in Frankrijk.

En gek genoeg, een camping in België, ik heb daar gewoon een heel fijn gevoel als ik aan die vakantie terug denk.

Ja kan stad of juist land zijn of een ‘trekpleister’

Zuid-Duitsland en Oostenrijk.
Tenminste, als je in de natuurgebieden zit in the middle of nowhere. ZO MOOI! :\

En Wroclaw, Polen. Ik voelde me helemaal thuis en de meeste mensen dachten ook dat ik pools was dus dan zit je echt van… hmm okee.

Central parc met oud en nieuw, was echt geweldig!! zal ik nooit van mijn leven meer vergeten!!

Parijs!!!

USA > Oregon <3

Dan toch het weeshuis waar ik vrijwilligerswerk heb gedaan in Thailand. Verder ook de indrukwekkende natuur in Canada, dan voel je je heel nietig (:

Ah okee. Voor mij is dat IJsland, Italië en Los Angeles!

Pripyat

Ergens in Italië, op een hele warme dag, aan een soort rivier/beekje met heel koud water tussen hoge rotsen, dat was echt prachtig… Ik was toen best jong, 8 jaar ofzo, maar ik heb daar hele leuke herinneringen aan :slightly_smiling_face:

Het uitzicht al die huizen en gebouwen bij Basilique du Sacré-C½ur de Montmartre in Parijs :heart: Heb daar nog een foto van maar dat is niks vergeleken met wat ik zag.