Wat is de nieuwe trend winterjassen?

Hoi allemaal!
Over een paar maanden wordt het weer winter & moeten we dikke jassen, handschoenen enzo aan doen. Ik vraag me af wat de nieuwe trend is van winterjassen voor deze winter?

Liefs.

Ik denk wat je in de winkels ziet dat dat de nieuwe trend is… Dus daar kom je vanzelf wel achter :wink:

ik zie in de winkels veel van die lange winterjassen, weet niet of dat de nieuwe trend is?

Ik heb geen idee, maar ik háát het om een winterjas te kopen haha.
ik kan echt nooit leuke vinden! & op straat zie je juist allemaal leuke voorbij komen.

Hm dat weet ik ook niet, maar van wat ik nu zie zijn denk ik van die schippersjassen erg in. En ik denk een trenchcoat van die wolachtige stof, die ik heb ook een aantal keren gezien.

Van die jassen zie je nu idd veel in de winkels ^^ Maar ik heb nog geen nieuwe gekocht, heb wel alvast laarzen gekocht. Misschien op de site van de H&M staan ook veel jassen, moet je daar maar even tussen kijken ;]

Veel millitairy-achtige jassen,
dat is tenminste wat ik tot nog toe heb gezien. ;p
Verder niet echt iets nieuws volgensmij

Dat zijn toch meer herstjasjes? Al heb ik er wel wat gezien die ook van dat wollige stof ik gemaakt. Dat vond ik wel superkoel :0

Nah, ik denk dat je sowieso nog even moet wachten. Wintercollecties beginnen nu pas, dus er komt later in het najaar vast meer moois. Maar als je iets ziet wat je écht super vind zou ik het gewoon kopen! Voor je weet is het weg xP

Ik ga zelf dit jaar geen winterjas kopen, mijn oude is goed en het blijkt dat baseball jacks ineens ook weet hot zijn whaha :'3

Hmm… weet niet, ik heb bij de Vero Moda wel van die wollige gezien, en bij de primark schijnen ze er ook te komen/zijn.
Die waren wel echt mooi ja. :drooling_face:

Ik zelf wacht altijd tot de winterjassen in de opruiming zijn, dan betaal je echt serieus maar de helft of nog minder.

ik denk dat ik de mijne van vorig jaar nog maar aantrek. die was duur genoeg en ook wel lekker warm.

Ik ben nog steeds verliefd op mijn wolwitte trenchcoat :smiling_face_with_three_hearts:

ik vind het altijd vet moeilijk om winterjassen te kopen… Ik vind zulke capes nu zeer vet, maar ik betwijfel of ze wel warm genoeg zijn en of er wel mooien te koop zijn in NL…

x Jenny, op moffel haar profiel

Ja, die capes zijn inderdaad ook heel mooi!

De winterjassen zijn dit jaar eigenlijk een beetje hetzelfde als vorig jaar
alleen voor de herfst zijn er een aantal nieuwe dingen zoals die millitairy jacks, pilotenjacks, lerenjacks met noppeltjes (of hoe je het ook noemt ;o) en van die camel kleurige trenchcoats, btw de kleuren van deze herfst en winter zijn camel en cognac ;]
maar ik heb nog niet echt een idee wat voor een winterjas ik ga kopen :anguished:?

must have: peep toe enkellaarsjes voor herfst ;d

ik vind het ook altijd lastig om een goede winterjas te vinden, ik heb er nog een van vorig jaar maar daar vallen de knopen de hele tijd af, echt heeeel irritant dus ik denk dat ik ook maar weer een nieuwe koop dit jaar…

ik kan heel moeilijk leuke jassen vinden ;(
of de kleur is niet mooi,
of mijn maat is er niet meer, of het model is te lang, ugh.

maar daar heb je natuurlijk niks aan haha.

in de h&m hebben ze altijd wat in is, dusja ;p

Wat zie ik er tegenop om een nieuwe winterjas te gaan zoeken :’)

herkenbaar :slightly_smiling_face: