Wat is de meest awkward situatie die je hebt meegemaakt?

Brand er lekker op los met alle awkwardness :slightly_smiling_face:

Ik vind de acteur Benja Bruijning flink knap, en hij was hier in het dorp om een serie te filmen en mijn stiefbroertje figureerde daarin. Toen had hij dus gezegd tegen Benja: “Ja mijn stiefzus is verliefd op je.” hahahahhahahaa gvd ik wilde hem echt slaan.

hahaha dat is best wel schattig

Ik ben wel benieuwd hoe hij toen reageerde haha

hij zei: “oh nou doe haar de groeten” :’)

ahh zo lief ! Hij is ook leuk he :slightly_smiling_face:

ik probeerde een high-five te geven, maar diegene zag het niet :confused:

Ik tank dus voor het eerst benzine maar ik had nooit dat gedaan en toen had ik de hoek verkeerd en kneep niet goed genoeg in dat ding en er kwam maar superweinig brandstof uit dus ik denk dat ik die hele machine had verneukt. Dus ik vraag een vriendin van me om de kassière te halen en me te helpen, komt ze aan en verandert ze de hoek van m’n hand en dan lukt het wel.
Ik heb daar sindsdien niet meer getankt. :’) Echt zo ongemakkelijk haha en dan ook met die kassière terug naar binnen lopen en afrekenen, jemig zeg, ik kon door de grond zakken.

Die keer dat ik met mij ex zoende, omdat ik dacht dat hij iemand anders was. Hij vond mij toen nog leuk en dacht vervolgens dat ik hem wel weer zag zitten. Nooit meer zoveel alcohol drinken :’)

Hahaha, oh wauw. Dit doet me denken aan de eerste keer dat ik ging tanken. Ik kreeg de tank überhaupt niet eens open. Na 5 minuten proberen stonden zoveel mensen naar me te staren dat ik maar ben weggereden :’)