Wat is de ergste manier van een jongen om het uit te maken?

Bij mij zei mijn ex dus na tien dagen over de mail da hij het vrijgezellenleven miste… :hammer:

Op msn, of in een sms of mail ofzo.
Ze moeten gewoon de ballen hebben om het in je gezicht te zeggen, of iig te bellen.

sms, msn.

Door vreemd te gaan.

Compleet mee eens.

Het is altijd kut. En de ene manier laffer dan de ander.
Ik het meest kutte vind ik gewoon als een jonge dan een houding aanneemt van…’‘zo, hebben we dat ook weer gehad’’. Dat het hem niks boeit.

Mijn ex maakte het uit via msn :pensive: ik bedoel wat voor moeite is het om even langs te komen of me desnoods op te bellen?

Da vind ik ook! Bij mijn beste vriendin heeft haar ex het uit gemaakt door een smsje te sturen naar MIJN nummer! Wa een PIEP!

Eerst met een ander meisje lebberen, me vervolgens opbellen om dat te laten weten, vervolgens dat ander meisje “troosten” (want ja, hij zou voor mij kiezen en ooooh wat zielig voor haar), vervolgens te veel medelijden krijgen met die slet dat meisje en mij opbellen dat hij de volgende morgen zou laten weten voor wie ie zou kiezen. Me een hele nacht in de stress laten (dom kind dat ik ben, had het beter meteen uitgemaakt, liefde maakt zo blind) en daarna gewoon NIETS laten weten. Dan heb ik hem maar opgebeld om het uit te maken en te zeggen dat ik er genoeg van heb, krijg ik als reactie: “ik heb een auto-ongeluk gehad en ik lig met een hersenschudding in het ziekenhuis”. Yeah right.

Wa een sukkel! Die is je zooooooo nie waard!

Mijn eerste vriendje, die probeerde me te zoenen… en dat wees ik af, maar voor de rest wel de heletijd kusjes enzo… echt de hele middag
toen moest ik naar huis… toen fietste hij een stukje mee, toen vroeg hij of ik wou stoppen
dan zei hij dat hij het wou uitmaken… “het ligt aan mij niet aan jou…” bla bla… toen gaf hij me nog een kus… op mn mond :pensive:’’
en toen fietse hij weer terug naar zijn huis… en ben ik verder naar mijn huis gefietst… :pensive:’’

Maar ergste manier zou ik zeggen via een sms of email… msn etc. beetje t gene wat al genoemd is

Ja I know, gelukkig heb ik nu al lang een veel lievere vriend. :slightly_smiling_face:
Maar ik haat mijn ex nog steeds daarvoor. Ik wil hem gewoon niet kennen, ik wou dat we nooit wat gehad hadden…

Jongens zijn egt raar! :crazy_face:

Good for u girl! K zou hem zoooooo geslagen hebben! x

t is eigenlijk nog erger dat je ergens op hyves/facebook/twitter zegt dat het uit is en je diegene t niet eens hebt laten weten… (niet dat dat bij mij is overkomen,maar heb wel s zoiets gehoord)

Tis gewoon allemaal kut, maar het ergste vind ik tog egt via sms… Das gewoon egt LAF!

Sms lijkt me wel ergg

@ M2RA
dat quote geval werkt ff niet XD

’ Jongens zijn egt raar! :crazy_face:

Haha ja zeker, maar het was ook nog mn eerste vriendje! ik was echt super onzeker en verlegen.
dan gaat hij de hele middag superlief doen, bam hij maakt het uit…op deze manier… en dan geeft hij nog een kus en fiets hij snel weg!

laatst hadden we gala… en hij was een soort vn dronken, tis nu anders half tot 2 jaar terug
en hij zei dat hij spijt had vn hoe hij de afgelopen tijd tegen me had gedaan… en dat hij nog steeds gek op me is, en gaf toen een kus op mn wang, en naja ik verstond er niet veel vn want de muziek stond hard op… maarja XD
tis sowieso een raar joch… :stuck_out_tongue:

Vreemdgaan blijft het ergste.

Da is egt erg! Zeker als het betreffende vriendje een smsje stuurt naar de beste vriendin van zijn vriendinnetje en het zo uitmaakt…