Wat is de dood-oorzaak van degene boven je?

Je moet een 'dood-oorzaak’van degene boven je reageren. Bijv. als er iemand 'Delicious heet, zet jij er bijv. neer; 'Delicious- eten- teveel eten- ontploffen- dood.
Gebruik je fantasie, en verzin de gekste manieren!

Begin maar bij mij :grinning:

^je bent gestorven toen je in een achtbaan zat en een hartaanval kreeg.
Maar je was zo gelukkig = joy dat het je niet uitmaakt :slightly_smiling_face: (wat origineel :wink: )

Jij bent gestorven in de winter. Je bent diepbevroren en nooit meer ontdooid.
Het komt btw door een meisje dat heel veel listerine in haar mond had en door die frisse lucht ben jij bevroren.
Oke weird.

Strandjutter- je lag op het strand- toen kwam een jutter- die pakte je- hij vloog weg, en dumpte je in de zee= DOOD

Je liep in de lente voor het eerst in de zon in een heel mooi bloemenveld en je was heel gelukkig. Maar toen rook je aan een bloem die eigenlijk giftige dampen uitstootte en je ging meteen dood.

Je ging parachute springen en kwam bijna in de Amazone terecht, gelukkig net niet dus je verdronk niet, maar toen landde je in een hele grote doos en je kon er niet meer uit. Je verhongerde :grinning:

je had veel honger en ging naar de bakker, maar die bakker bakte alleen maar appels! Je had zoveel honger en dit was zo’n grote teleurstelling die je niet verwachtg had dat je er een hartaanval van kreeg.

Je ging wandelen in het bos, en toen aaide je een schattig konijntje maar die at jou op.

De grond zakte weg onder je voeten en je viel in een of ander zwart gat en toen werd je gelanceerd naar de ruimte alleen daar kan je niet ademen zonder zo’n maskerding en dus stikte je, zwevend in het heelal ergens…

Edit: ik weet gewoon niks bij die gebruikersnaam :stuck_out_tongue:

Je liep door het bos, en toen zag je mooie bloemtjes, en die ging je plukken. Toen raakte je plots vast te zitten in een gigantische struik. Er kwamen allemaal eksters, en die pikten je vlees van je af, tot je er van sterfde. het wordt dus heel pijnlijk.

Je wint de loterij, verspilt al je geld, gaat bungeejumpen, dat touwding knapt je stort naar beneden en sterft LIKE A BOSS

Haha, ik verander Mary even in Marry, je ging trouwen en je viel met je hoofd in een bruidstaart je stikte er in.

Je had een tijdmachine en was 30. je zat in je huis met 4 honden die zich plotseling ophoopten tot 1 megahond en je op-aten. coolstory

Je liep op een zonnige dag door een heidegebied (ven), daar struikelde je over de heide, de heide omringde je en je kon niet ontsnappen, langzaam werd je daardoor opgegeten door insecten en andere kleine dieren = dood

*Wat een raar topic :grinning:*

haha dat wel, maar wees creatief :stuck_out_tongue:

Verkeerd topic? ^

je zal doodgaan doordat een man een voor een de letters van je naam in je borst krast en bij O bloed je dood :smiling_imp: evil me :slightly_smiling_face:

Een konijn heeft je ogen uit gekrabd, je liep nog even door en toen viel je dood neer. (Karlijn rijmt op konijn)

Je mocht het bruidsmeisje zijn van je oom, maar er is nog een bruidsmeisje die dat niet kan hebben en jaloers is, dus ze vermoord je.