wat is de betekenis van jouw gebruikersnaam?

Van sommigen hier op girlscene ben ik eigenlijk wel benieuwd of er iets achter hun gebruikersnaam zit of waarom ze juist deze hebben gekozen.
Ik zal eerst gaan:

ik heb herewithoutyou gekozen, omdat ik een tijdje geleden een beste vriend ben kwijtgeraakt, en ik mis hem. Een keer zat hij in de auto en zat ik met hem op msn, en zei hij dat het liedje I’m Here Without You Baby van 3 Doors Down, aan mij deed denken omdat hij me zo miste. Nu is alles weg, en mis ik hem, ipv hij mij…

Ben benieuwd naar jullie redenen!

trouwens, ik weet niet of dit in de goede categorie is, sorry als hij ergens anders had gemoeten.

ja dit is idd wel leuk om te weten
bij mij zit er eigenlijk geen betekenis achter…

ik ben een luxe mevrouwtje haha :grinning:

Cortana is een personage uit het spel Halo.

Lang verhaal. Maargoed, het komt erop neer dat mijn zus, een vriendin van ons en ik een strip gingen tekenen van kleine koekjesduiveltjes of zo, en die heetten dan ‘cookiedevils’. Het is er uiteindelijk nooit van gekomen, maar toch gebruik ik nu CookieDevil als username. :"D

bedankt voor jullie reacties!
@ cortana, hou je dan erg van Halo? of van de personage?

Als mensen, bijv. op tv, “That’ll do” zeggen, versta ik heel vaak ‘daddledoo’
Dat vond ik een leuk woord :’)

Oh, dit is een leuk topic. Nouja, mijn naam staat voor uhm… cake. Nee grapje. lame. Anyway, ik heb een cavia en die heet marshmallow, maar ik vind marshmallows gewoon schattig.

@CookieDevil hahaha klinkt gaaf (’:

Mijn beste vriendin heet Romee, en ik heet Amber. We delen dit account^_^

^^ aahw. dat lijkt me echt kut.

aaah wat een leuke naam voor een cavia! (:

ja hé! is idd een leuk woord, net zoals doodles, beetje hetzelfde ;p

ehm nou, ik heette eerst xLaar, maar dat vond ik stom.
En alle andere namen die ik leuk vond, waren bezet. Duuusss, moest ik een ander bedenken, en ik zag bij iemand op z’n hyves pagina, een krabbel met; wat heb je leuke sokken. Vandaar. :’)

Mijn gebruikersnaam…
Aller eerst butterfly… Uhhmm Eigenlijk om een lang verhaal kort te maken… Ik heb al veel meegemaakt en veel trauma;s enzo en toen ging ik in therapie en toen was mijn doel om van het rupsje wat daar naar binnen ging er als een vlinder uit te komen…
Uiteindelijk ben ik daar weggegaan als een soort popje en ben ik dat popje nogsteeds omdat ik nog niet alles heb verwerkt. En nu is mijn doel dus om een vlinder te worden. En ik vind vlinders ook mooi. 1990 is mijn geboortejaar…

wauw, wat een mooie betekenis.
ik hoop echt dat je snel alles kan verwerken, en veel sterkte!

Leuk topic! Eerst heette ik Esrarengiiz, dat is een combinatie van Esra (mijn naam) en het Turkse woord Esrarengiz, wat mysterieus betekent. Men zegt dat ik nogal mysterieus overkom iRL, dus vond het wel toepasselijk. Nu heet ik Pickpocket, oftewel zakkenroller in het Engels/Frans. Ik koos voor deze gebruikersnaam omdat een rockband die ik liefheb zo heten.

Mijn gebruikersnaam is van een liedje wat ik heel mooi vind en wat een diepe betekenis heeft.

Liedje van the Killers waar ik fan van ben haha.