wat is beter: beetje slapen of helemaal wakker blijven?

Hoi !
Ik heb donderdag een schoolfeest (100 dagen voor een school examen, is traditie op mijn school) en we gaan dus verkleed naar school, en s’avonds naar de disco, alleen is de disco om 5 uur afgelopen, dus ben rond kwart over 5 thuis, en moet weer om 6 uur opstaan, want de bus gaat om 7 uur …
Is het dus volgens jullie beter om 45 min. te slapen, of om helemaal wakker te blijven? Want het lijkt me dat als je even slaapt je niet meer op kunt staan… =S Wat is dus het minst vermoeiend?

xoxo !

omg dat lijkt me dus echt erg, waarom geven ze jullie niet gewoon vrij?
Nou misschien mag je slapen in de les, daar heb je dan wel een reden voor…
Mij lijkt vooraf slapen het best, dus voor het feest begint.

idd. dat is echt heel raar, meestal krijg je dan de dag erna vrij omdat het toch van school is.

hahaha vreemd. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Haha, ja nou is een beetje ingewikkeld, het is ook niet door de school georganiseerd, maar door de leerlingen, want het is zegmaar een soort traditie, dat we donderdag gaan feesten, en dan de vrijdag daarna moet je je heel netjes kleden, met een rok en een bloes bijv. Het is natuurlijk niet verplicht, maar wel erg leuk =) Het mag trouwens ook niet van de school want vorig jaar was de school erg toegetakeld, maar iedereen doet het toch… =P en de disco is apart afgehuurd, heeft de school ook niks mee te maken :slightly_smiling_face:

je kan je ook ziek melden,

had ik ook, ik ben uiteindelijk toch in slaap gevallen, aangezien ik toch een beetje op had.
je moet gewoon doen wat voor jouw het beste voelt,a ls je echt moe bent kun je even gaan slapen en anders blijf je gewoon op.
dat valt van te voren niet te zeggen.

wtf, mijn middelbare school gaf ook geen vrij, ik kwam niet, en dr was een gevecht geweest en gezeik waardoor ze dus me ouders belden, en ik de lul was omdat ik bij dat gezeik de ‘veroorzaker’ was:s

ik zou NIET slapen, dan word je alleen moeier;) (ik weet dat het geen nederlands woord is, maar ik vind t leuk:p)

=S Ohhh …
Haha, gebruik hetzelfde woord xD

Ik zou wel gaan slapen; sowieso de dagen ervoor goed uitrusten en vroeg naar bed gaan enzo. Het schijnt namelijk dat je slaap ‘op kan potten’ door bijv. een paar dagen veel en lang te slapen/te rusten; dan kan je ook weer langer zonder.
Tussendoor zou ik toch gaan slapen/rusten; je lichaam krijgt dan nog een beetje rust en ondanks dat het daarna wat moeilijker is om goed wakker te worden is het een iets mindere aanslag op je lichaam.

Oke, bedankt voor de tip, ik ben zoiezo van plan veel koffie en red bull te gaan drinken xD

Ik zou niet gaan slapen… (Ookal ben je dan kapot enzo…) Want ik heb dat ook wel vaker gedaan, toch even slapen, en dan sliep ik zo diep dat ik niet wakker werd… Behalve als iemand je echt uit bed haalt…

Vind het ook wel raar dat jouw school je geen vrij geeft?

Als je maar zo kort kan slapen, dan wordt je er volgens mij juist extra moe van… Ik zou gewoon niet gaan slapen.
Het is inderdaad wel raar dat ze je geen vrij geven…

Hehe, dat is misschien ook waarom ik dus zou slapen: ik drink geen cafeïne [hartkloppingen.]. En te lang opblijven breekt m’n lichaam en daar krijg ik ook hartkloppingen van, hehe.

Maar, als je daar geen last van hebt, is dat wel een oplossing ja :stuck_out_tongue:

Oeh, vervelend :S
Nee daar heb ik geen last van, maar niet dat het me ook echt wakker houd… Ik probeer het gewoon :stuck_out_tongue:

Ik zou niet slapen maar als je 's middags/'s avonds voor het feest niets te doen hebt zou ik even gaan slapen. Ben je iig al iets uitgerust.

op begeven moment ben je over je slaap heen…

Ik zou wakker blijven.

ik denk dat het beter is om helemaal niet te slapen,
gewoon veel koffie zou je er doorheen kunnen helpen :’)

Maar je hoeft toch niet tot 5 uur te blijven?