Wat is aan jullie nep en hoeveel keer gaan jullie naar beautysalons en zonnebank

Hier
Nepnagels
Nepwimpers
Tan spray
Haarkleur
Make-up
Wenkbrauwen
Af en toe extions in (schrijf het fout)
Binnekort mijn boobies!

Zonnebank zeker 4 keer in de week
Beautysalon 3 keer in de week

Hmmm, geinspireerd door dat programma Lust, Liefde, of laten lopen? :stuck_out_tongue: Of Snog marry avoid.

ehm
ik gebruik mascara en wenkbrauwpotlood

Wat doe je 3x in de week bij de beautysalon als ik vragen mag? Ik ben er nog nooit binnen geweest. Ik heb make-up op en mijn haar is geverfd (weer terug naar mijn eigen kleur)

Niet echt

uitgroei en wimpers verven en eplieren en me haar af en toe laat ik daar stylen en nepnagels laat ik daar doen

Kost dat niet ontiegelijk veel geld? Heb ik er niet voor over ik hou meer van natuurlijk. Maar ieder zijn ding.

Nooit. Ik kleur alleen m’n haar en draag wat make-up

kost wel wat maar niet alles is duur. heb zelf een zoontje en steek ik eerst geld in daarna laat ik mezelf lekker verwennen . ik ga niet gelijk iets doen voor 200

Nou eigenlijk niks.

Make up en haar geverft. Maar waarom “verander” je zoveel aan je zelf? Is het uit onzekerheid of?

ik vind dat mooi . vroeger had ik meer make-up nu ben ik gaan minderen . ben graag met me uiterlijk bezig wil een verzorgde mama zijn :wink:

oow tanden bleken wil ik ook zo graag ! maar het kost wel wat

Ik ben nog nooit naar een beautysalon, wellness, zonnenbank etc geweest. En ook geen behoefte aan.

Tja wat is nep aan mij, make up dan maar?

make up ja en mn haarkleur :’)

Ik ben nu echt wel heel benieuwd hoe jij er uit ziet. Ik hoop maar dat ik een vreselijk verkeerde voorstelling heb :’)

zie de gewoon normaal uit. foto is bij mooiste foto topic

Haha wow dat is wel veel hoeveel ben jij per maand kwijt aan je beauty rituelen babyboy? En jij Marah ? Ben benieuwd

Barbieeee :slightly_smiling_face: hoe oud is je zoontje nu?