wat in de kast?

hey meiden!
ik heb een oude eiken boekenkast thuis, in mijn kamer en opzich vind ik het wel een leuke en mooie kast alleen heb ik geen idee hoe ik hem in moet richten.
hij lijkt wel een beetje op deze kast alleen is de mijne helemaal open (zonder die deurtjes aan de onderkant) en is het echt een houten kleur, ook donkerder.
hebben jullie leuke ideeën? want ik kom er zelf echt niet meer uit.
liefs!

http://www.gentverwent.be/files/imagecache/resize310208/files/handelaars/eiken%20twin%20boekenkast%202.JPG

Boeken, sier dingetjes zoals vaasjes, beeldjes, foto’s e.d.
Daarnaast kun je er ook mooie opbergdozen/mandjes inzetten. Zodat je er toch wat ‘rommel’ in kwijt kunt en dat het nog wel netjes oogt.

ja dat is dus precies wat ik nu heb, maar op een of andere manier lijkt het bij mij voor geen meter en ik wil ook nog rust erin hebben als je begrijpt wat ik bedoel :stuck_out_tongue:

Rust creeer je naar mijn idee door er niet teveel in te zetten en niet teveel verschillende kleuren te gebruiken. Ook kun je rekening houden met welke kleuren je wel gebruikt, dus bijv. aardetinten/ grijs e.d (‘rustige’ kleuren). Daarnaast vind ik ook als je van iets 2 hebt staan, dus bijv. 2 dezelfde vaasjes bij elkaar, dat dat ook altijd wat ‘rust’ creeert.

dankjewel! hebben jullie nog meer ideeën?

foto’s plantjes beedjes,boekken

mandjes :slightly_smiling_face:

x Boekenkast.
x Mandjes, voor je rotzooi.
x Vaasjes, plantjes en beeldjes.
x Tijdschriften.

boeken zouden inderdaad wel leuk zijn maar ik heb haast geen boeken en dat vind ik er dan weer zo lelijk uitzien, dus ik ga wel beginnen met boeken kopen :slightly_smiling_face:

Het is wel een hele mooie kast ^^
Gewoon wat troep erin doen dus, maar wel zo dat het netjes oogt.

misschien een schaal met kaarsen ofzo?
Of buddha, is ook rustig. hihi. :flushed:

ja leuk idee! dankjewel!