Op de Facebookpagina van je eigen profiel zie je daar onder je omslagfoto een blokje staan met ‘vrienden’. In dat blokje staan 6 kleine afbeeldingen van je vrienden. Zijn de personen die in deze kleine afbeeldingen staan random gekozen of hebben zij het laatst op je pagina gekeken of iets dergelijks?
Volgens mij zijn die random gekozen :’)
Ik denk dat die gewoon random worden gekozen hoor.
Upje want ik wil het ook weten
Random volgens mijn.
Welke kleur is een spiegel?
Of die het meeste actief zijn/ online.
Betere vraag !
Heel veel mensen zeggen dat het zilver is, maar t ligt eraan wat je ervoor zet zegmaar… Maar alles heeft een kleur, dusja… Blijft een mysterie
En wanneer je nar ‘vrienden’ gaat, staan ook vaak dezelfde namen, Zijn dat ook random?
Ik weet nu wel zeker dat het random is want als eerste staat mijn zusje er nu bij, en zij kan nu niet online zijn geweest.
Volgens mij de mensen die jou dingen het meeste liken, meeste in je foto’s worden getagged en waarmee je het meeste doet zegmaar. Teminste, zo zou ik die 6 mensen beschrijven die bij mij staan haha. (Oa mijn beste vriendin, meisje waarbij ik al haar foto’s altijd like omdat die erg leuk zijn en mijn moeder haha)
Nou, dat weet ik dus niet. Ik merk wel dat het veranderd, maar dat het meestal wel dezelfde mensen zijn. Het viel me net ook in een keer op. Dus ik denk wel dat het een beetje gaat om welke mensen je statussen het meest liken of zo? Maar kan ook gewoon toeval zijn en dat het altijd veranderd… haha.
Als je de pagina ververst komen er iedere keer nieuwe mensen. Dus volgens mij random mensen, want ik kan nergens een verband aan leggen haha
Mijn ex staat daar tussen en we liken NOOIT iets van elkaar :’) dus dat is het in ieder geval niet haha.
Misschien is het mensen bij wie jij vaak kijkt? Of andersom.
Maar wat maakt het eigenlijk uit?
Haha, volgens mij random.
iets wat ik altijd al heb willen weten, is iets wat ik nog steeds niet weet. iets waar ik nooit een antwoord op zal krijgen. waarom zo ver weg, waarom niet hier? ik mis je. :’(
Omdat god het zo heeft gewild, meisje.