Wat helpt er tegen liefdesverdriet?

Wil diegene echt vergeten, hij heeft me zóveeel pijn gedaan…

Tijd, afleiding (vriendinnen, tv, goede films, etc), lekker eten (ijs! chocola!) en goede muziek. :slightly_smiling_face: Maar, helaas, vooral dat eerste: tijd.

denk niet meer aan hem( ik weet dat is moeilijk) maar ga opzoek naar leuke jongens die je niet bedriegen of wat hij dan heeft gedaan. vertel het aan je vriendinnen dat lucht vast op schrijf het van je af? doe leuke dingen met je vriendinnen. doe net of je hem niet kent? ga er niet te over nadenken!

UITGAAN!

plezier maken

Sowieso tijd.
Maar huil eens lekker, het is niet erg! Een huilbui lucht meestal op.
Ga met vriendinnen naar de stad, of ga uit als je dat leuk vindt.
Kijk eens rond naar nieuwe jongens, dan vergeet je je ex sneller.

Oh, en als het helpt: schrijf van je af.
Als ik ergens mee zit, schrijf ik soms (of typ ik op de PC).
Ik stuur het dan naar niemand, maar het lucht wel even op.

De een gaat liever uitbundig feesten en vrienden bezoeken en de ander(zoals ik deed) verwerkt het alleen, met zielige muziek en gedichten schrijven.

Ik heb het ook. heel erg.

Mij heeft het vooral de eerste week (het is nu uhm, bijna 2 maanden geleden) heel erg geholpen om te schrijven. Ik heb een verhaal getypt, een vriendin schreef gedichten en een andere vriendin schreef alles in dr dagboek.

Niemand kan jou helpen, ookal klinkt het rot, maar je kunt er alleen zelf overheen komen. Ze kunnen je troosten of bij je zijn, maar de pijn moet je zelf verwerken. dat merk ik nu ook heel erg. ik heb een paar ontzettend lieve vrienden, maar ik ben er ook een paar kwijt geraakt waardoor het nog meer pijn doet.

Doe de dingen die je leuk vind!