Wat helpt er nu ECHT tegen muggen?

Ok, ik wist niet echt waar ik dit topic moest plaatsen, daarom hier maar.

Euh ik heb dus ongelofelijk veel last van muggen en ik zou graag mijn raam laten openstaan 's nachts maarja dan komen er nog meer muggen binnen.

Een muggengaas komt er sowieso nog, maar in tussentijd moet men raam dus helaas dichtblijven. Maar helaas pindakaas, op de één of andere manier komen die beesten toch binnen :pensive:

Nuja, wat helpt er nu ECHT tegen muggen? En waar te koop? en hoe duur?

Want ik word echt helemaal gek van de beesten :s ik probeer nu al de hele week een mug te vermoorden maar overdag als ik licht heb verschuilt hij zich, maar eens ik ga slapen moet het geen minuut duren voordat hij komt zoemen rond mijn hoofd en mij prikken! grrr

Dus ehhh: help!

(huis tuin- en keukenmiddeltjes ook zeer welkom)

Muggenspray - bij de kruidvat - 3 euro ofzo? of nog niet eens.

Je moet meestal maar wat op je eigen sprayen, maar ik spray heeel m’n kamer onder :'DDDD. Maar je hebt er dan écht geen last meer van.

Ja, ik heb angst voor dat geluid.

uh je hebt van die citronella kaarjes, maar niet zo veilig voor ‘s nachts. maar je hebt ook zo’n roller met spul die je opje lichaam kan smeren. vergeet je een plekje dan zal de mug je vast daar prikken:’)

citronella schijnt de muggen weg te jagen.

Een anti-muggen stekker.

pff hier gelukkig niks, NOG niks. Er is zo iets dat je in de stekker kunt steken, een soort lampje die schrikt muggen af of zoiets, volgens mij kun je die bij de kruidvat wel halen. Ik heb het in Turkije gehaald het moet hier ook wel te vinden zijn ga ik vanuit :slightly_smiling_face:

• anti muggen stekker
  • anti muggen armbandje
  • citroenplant (dat werkt geweldig)
  • citroen kaarsjes (maar die hou je 's nachts niet aan)

-citroen voor je raam leggen
-je ramen, deuren en jezelf inspuiten met muggenspray.
-een klamboe/muggennet kopen.
dit helpt voormij.

zo’n citronella roldinges ;p ik heb dr een van de kruidvat, helpt goed (:

ben alleen zo stom dat ik het altijd vergeet waardoor ik alsnog onder de bulten zit -.-

ik heb zo’n net voor mijn raam en ik heb nooit meer last van een mug!

Klamboe
Van die rollers (ja die werken echt heel goed, in Vietnam (tropisch, stikt van de muggen).
En ze zeggen: Biergistpillen

uhmm je raam ondersmeren met citroen, haha xd.

Mijn nichtje heeft altijd een roller mee, en daar smeert ze de hele boel mee onder.
Kussen, dekbed, lakens, muur, zichzelf…

Ok, vanaf morgen:

• smeer ik mij in met antimuggenspul
  • spray in mn kamer en bed vol spray
  • brand ik de ganse avond voor ik ga slapen citronellakaarsen
  • steek ik zo’n stekker in het stopcontact
  • leg in een citroen voor mijn raam
  • besprenkel in men raam met citroensap

Dat armbandje nog nooit van gehoord eigenlijk :stuck_out_tongue:

bhaha dit is echt rot, ik heb 9 jaar aan een stuk medicatie genomen waardoor mijn bloed niet meer lekker was voor muggen ofzo. Dus nooit last gehad van muggen! Ben er nu pas mee gestopt en zit ik weer helemaal onder de jeukende bulten zoals in the good old days. :pensive: ugh!
Morgen al die spullen bij de winkel halen! Als ik dan nog één bult bij krijg ga ik echt agressief worden! xD

bedankt allemaal!

Good luck!

Met zoveel maatregelen moeten ze wel wegblijven denk ik :stuck_out_tongue: Succes!

Uh is dat niet een beetje te veel, bijv gewoon een stekker en dan het raam ofzo onder sprayen (doe ik liever dan mezelf)

O zo’n stekker, ik voel me echt lomp, ik ben ooit flauwgevallen door de lucht van dat ding haha. :’) Maar ik heb zo’n spraygeval; DEET anti-insect spray, kan je gewoon bij de Kruidvat halen volgensmij. Moet je wel op jezelf spuiten, niet in je kamer. :’)

Ventilator.
kunnen ze tenminste niet landen.

&Citronella.

DEET heb ik ook, die werkt bij mij erg goed :slightly_smiling_face: