Wat hebben ze jou aangedaan?

volgens mij is hier niet nog een echt topic over, en als het wel zo is, sorrie!

[b]post hier de dingen die een jongen jou heeft aangedaan!
of waarom hij nou net een klootzak is!
gaan we samen lekker jongens afkraken.

mijne:
een jongen waar ik al maanden iets mee had,
krijg ikvan een wederzijdse vriend te horen dat hij met 4 meisjes heeft gezoend en er eentje heeft gevingerd terwijl hij iets met mij had!
en toen ging ik er naar vragen, zegt ie: waar zie je me voor aan? :open_mouth:
(toen wist ie nog niet dat ik het allang wist. -.-)
en later nog: het spijt me zo, wil je me nog terug?
uuuuuuuuuuhm… nee.

ok, brand los.[/b]

er is al wel een topic over.

Maargoed xD
hij laat niks meer van zich horen :frowning_face: niet mn vriend hoor masar gewoon een jongen die ik wel leuk vond

een jongen die bij iemand die ik ken was en die vond mij wel een knap meisje zei die en toen gingen we praten (het was op msn) en toen deed ie heel lief enzo en toen de volgende dag was er ergens kermis en zei die niks, ik ook niet want ben best verlegen af en toe met zulke dingen. en ik moest echt een paar dagen aan 'm denken en nu ineens zit ie met iemand anders, nou leuk.

Teveel. Het is gewoon niet meer om aan te horen. Je kiest toch niet voor iemand die van alles in haar leven mee heeft gemaakt die precies de eigenschappen niet heeft die je zoekt. & dat zeg je haar toch niet na 8,5 maanden! Het doet me pijn dat mensen zo bewust en onbewust kiezen voor dingen die iemand niet heeft en zelf niet kan veranderen. Ik kan nu weer gaan huilen maar misschien is dat niet nodig. Ik denk dat ik beter kan zwijgen over hoe ik en wie ik werkelijk ben omdat mensen mij anders opzij zetten.

Ooh… i have the same.

Me onrespectvol behandeld
Mijn vriendinnen hoer genoemd
ik moest anderhalf ruzie reizen, geld gestolen van mijn ouders om de trip te kunnen betalen, constante ruzie erdoor,… Ben ik daar een uur, zegt ie ;
“Kun je naar huis gaan, ik ben echt moe” o_o
Me “geslagen” . (niet erg hard, maar komaan.)

Één ex had in 9 maanden 3x met een ander geneukt en me laatste had het via sms uitgemaakt na 5 maanden…

nog iemand anders. (ik heb echt totaal geen goede ervaringen gehad op 'liefdesvlak)

We hadden afgesproken, de dag leek echt perfect, superromantisch, we hadden gekust.
Dacht ik natuurlijk dat we samen waren, klonk eigenlijk het meest logische, na alles wat ie zei/deed.
Stuur ik op netlog een berichtje van "vandaag was geweldig, blablabla
Stuurd ie terug ; Ik vond het ook geweldig, dankjewel. Het was fijn om er even tussenuit te zijn, ik had het nodig.
Ik voelde me zoooo gebruikt!

Met een vriendin van mij gezoend, toen ik ernaar vroeg nog gelogen hebben en de halve waarheid verborgen houden, om het toen ik er later achter kwam goed proberen te praten. Me gebruiken.

hij leek echt mr. perfect in mijn ogen, maar helaas; al die tijd dat wij met elkaar gingen, hield hij er nog 3 meisjes op na, waar hij precies hetzelfde tegen deed.

Hij heeft me dik afgekraakt om het gedicht dat ik had gemaakt, ik voelde me beledigd. Daarna nog een dikke dikke discussie over van alles. Wat zijn jongens toch kinderachtig.

Ik vind het juist super dat je dat durft een gedicht maken en laten lezen :slightly_smiling_face:
Ik zou zoiets eerlijk gezegd nooooit durven, wat een loser

Nou, 2 jaar geleden, had ik het uitgemaakt met mijn toenmalige vriendje omdat ik verliefd was geworden op een supergoede vriend van me. Hij vond mij ook superleuk enzo, dus we waren een paar weken aan het aankloten enzo, en er was nog helemaal niks officieel. Toen ineens zegt die tegen me dat hij me eigenlijk ‘toch niet zo ziet zitten’. -.-’

Dat mijn eerste liefde na 1 dag al iemand anders leuk vond, maar daarmee een maand wachten omdat ik anders zo zielig was. Ja sjonge jonge als ik wéét dat je haar al leuk vindt hoef je ook niet meer te wachten, voel ik me al helemaal zo sneu T-T

kutjongens.

én hij negeerde me op n feestje…
een kusje en een knuffel en dan ging alle aandacht naar anderen
en daar stond ik… ging ik weg en heb ik hem de hele avond nimeer gezien. Zelfs op msn zegt hij nix. En blijkbaar is hij alleen stil en afwezig bij mij!

Me laten wachten op de plek waar we zouden afspreken , dan als ik sms waar hij blijft antwoorden met een slappe smoes ; hij had problemen met iets met school.
sure en ik hoorde een dag later dat ie voor zn school zat te auwehoeren :slightly_smiling_face:
Ik bleek te lelijk voor m te zijn waardoor hij geen zin had om daarheen te komen maar ook geen zin had om recht in mn gezicht te zeggen dat dat het probleem was

Na een paar weken het geweldig met elkaar te hebben, plotseling “geen tijd meer hebben”, toen ik hem ermee confronteerde flipte hij en ik werd pissig en had hem verwijderd van MSN. Echt maandenlang niet meer gesproken, maar daarna kwamen we elkaar weer tegen en gingen een dagje stad samen, en spraken een paar keer af. Maar ik was bang dat ik hem weer leuk zou gaan vinden dus heb het contact weer afgekapt.

Omg. Dat is echt triest. ><’

M’n ex heeft me bedrogen voor de ogen van zowat de hele school, met een meisje dat dezelfde avond nog 3 andere jongens gekust heeft. Hij ging een avondje stappen met vriendinnen en “ik mocht niet mee van ze”.
Daarna heeft hij me opgebeld om het te vertellen, met de mededeling dat hij nu naar dat ander meisje ging bellen om haar te troosten. WTF.
Daarna heeft hij me een hele nacht wakker gehouden met “ik ga toch voor jou kiezen” *belt ander meisje* “nee ik ga voor haar kiezen.” Dan: “ik ga toch wel voor jou kiezen” etc. Ik heb hem uiteindelijk gedumpt… De sukkel.
Hij liet niets meer van zich horen opeens, en achteraf zei hij dat het was omdat hij een hersenschudding had. Alsof ik dat geloof. -.-