Allowaaa…
ik kom er maar niet achter wrm mensen emo’s gevaarlijk,eng,onvriendelijk en raar vinden ? en ja ik ben zelf een emo… sowhat??
maar ik wil graag jou mening en reactie weten wat vin jij nou van emo’s en wrm… miss kom ik er dan wel achter!
alvast bedankt:3
xxSara+_+
heb in mijn omgeving geen “emo’s”. Ik vind het persoonlijk nogal triest als je jezelf in een hokje plaatst door jezelf te bestempelen met “emo”. Heb zo’n idee dat mensen zichzelf zo noemen om een statement te maken en zich speciaal voelen.
Het probleem van emo’s is is dat ze zichzelf zo bestempelen. En dat doe jij, TS, nu ook.
Agree’d
Is het nog steeds hip om emo te zijn? :’)
Maar goed, mensen zullen altijd iets hebben om over te zeuren. Eerst zeggen ze dat je jezelf moet zijn, vervolgens doe je dat, en dan is het nog steeds niet goed.
Er zijn veel vooroordelen over emo’s, zoals zelfbeschadiging enzo. Mensen hebben er vaak al een bepaald beeld van in hun hoofd.
Waarschijnlijk omdat ze ‘anders’ zijn en daarom opvallen tussen de rest. En dit vinden hun dan raar en worden ze aangekeken. Dit denk ik tenminste.
Vreselijk al die mensen die andere alternatievere mensen niet respecteren omdat ze toevallig er anders uitzien. Ik kleed me ook redelijk alternatief, heb een dipdye etc. en ik word ook aangekeken op straat, kan daar soms echt boos om worden.
Ik vind emo’s super leuke mensen
qua muziek ben ik precies hetzelfde,
maar emo’s mogen mij juist niet want ik ben zogenaamd een fahiongirl ofzo,
terwijl ik hen eigenlijk heel graag beter wil leren kennen…
Ik vind emo’s op mijn school af en toe een beetje raar. Maar dat komt dan vooral omdat ze zich heel kinderachtig gedragen en over de top blij zijn en allemaal knuffelberen meenemen enzo. Daarom.
Jezelf emo noemen is zo 2007.
Trololo. :'D
Ik vind het zo raar om jezelf een stempel te geven, je bent gewoon jezelf toch?
Ik vindt het woord emo te geneigd naar het populaire idee, zoieso heeft de helft geen idee wat emo inhoud erg emotioneel zie de link?
Ik noem mensen die het emo stijl noemen zijn vaak alternatieven mensen (alternatief is geen GOTHIC)!
Mijn beste vriendin noemt zichzelf emo, ik word er soms een beetje gek van omdat ze vind dat haar haar altijd stijl moet zijn (anders vind ze het niet emo genoeg) en ze erover zeurt terwijl het gewoon altijd perfect zit.
Maar verder is ze de grappigste meid die ik ken en ik heb niks tegen emo’s ofzo n_n
ze zijn eng en gevaarlijk omdat ze scheermessen om hun nek dragen
Wow jij bent denk ik een van de laatste emo’s dan, ik zie ze echt nooit meer.
blijkbaar is de tijdmachine uitgevonden :")
ja ik ken 1 emo, of is ze gothic? nouja ik weet niet, volgens mij emo. Ze zit bij mij in de klas, en ze is depressief en t gaat heel slecht met dr en ze is in een kliniek terecht gekomen…
Ik wist niet eens dat er nog emo’s bestonden joh, dacht dat dat allang al weer uit was.
Lol ze zijn uitgestorven :'D