Wat heb jij ze aangedaan?

Ik heb hem teveel vrijheid ooit gegeven, teveel vertrouwen gegeven. En teveel gepikt, en nu zit ik een beetje er in vast dat ik bijna alles wel pik van hem… Mijn eigen schuld denk ik dus.

Ik heb met 'n jongen wat geflirt maar 't was me snel duidelijk dat hij m’n type niet was. Hij was dolverliefd op me…Eigenlijk kon ik daar wel niks aan doen, als het gevoel er niet is, dan is het er niet. Maar ik werd verliefd op z’n beste vriend…We zijn stiekem een koppel geweest maar zijn uit elkaar gegaan omwille van die vriend. Ik wou ook niet dat de vriendschap tussen hen eindigde omwille van mij.

mn toen nog niet vriend er wat van laten zeggen (hij wou t trouwens zelf ook).

ik had altijd van die perverte jongens die zeiden dat ik er knap/geil uitzag en dat ze wouden rukken voor de cam etc.

Ik was verliefd op een andere jongen, toen ik met T samen was (die andere jongen is mijn huidige vriend).
Ik heb T verteld dat ik niet verder wou, maar ik bleef ontkennen dat het iemand anders was. Ik kon het hem niet vertellen, ik was beschaamd en verdrietig, ik wou T niet kwetsen, maar dat heb ik dan eigenlijk wel gedaan, door te liegen =(

Nu ja, daar is hij ondertussen al lang over, maar het was niet lief van mij…!!

‘hij’ was verliefd op me, ik totaal niet op hem ( zo niet mn type ) en hij begon irritant te worden, toen heb ik met zn vriend gezoend ( die blijkbaar met mij zoenden om te laten zien dat hij me wel kon zoenen ) tegenover die andere jongen, en toen zijn we een stel geworden:$ en dat zijn we nu al 3 jaar:D haha

Ja dat deed ik ook eens.
Toen gingen ze roepen dat ik met m’n vriendin moest zoenen. *Zucht, varkens*

hart gebroken

Ik ben best lief geloof ik :’)

ik ben best gemeen eigenlijk, :blush: Zeggen dat je naar de wc moet en vervolgens niet meer terug komen, zeggen dat je een vriend hebt, etc. Maar dat is allemaal bij jongens die ik niet ken. Bij jongens die ik wel ken ben ik meestal wat liever. Momenteel heb ik iets met een goede vriend van mn ex, daar voel ik me wel heel schuldig over, ookal keurt mijn ex het wel goed.

Noem je dat gemeen :’)

In groep acht heb ik het eens uitgemaakt via msn na twee weken, terwijl hij juist helemaal gelukkig met me was xd maar dat is alweer 5 jaar geleden

haha dat van mn ex enzo voel ik me gewoon heel schuldig over :stuck_out_tongue: en verder valt het inderdaad nog wel mee, al is het wel n beetje lullig voor de personen in kwestie :wink:

Ik vertelde mijn ex dat ik verliefd ben op een ander
en we hadden 3 jaar een relatie

Het was al een flinke tijd uit met die jongen, maar hij snapte het maar niet en wilde het steeds weer proberen (en steeds liet ik het maar). En op gegeven moment heb ik voor zijn ogen gezoend met degene die hij het meest wantrouwde en haatte eigenlijk. Achteraf een klote-streek, want heb hem daar echt veel pijn mee gedaan en uiteindelijk snapte die nog steeds niet dat het echt over was.

Zeggen tegen mn ex dat ik door hem lesbisch ben geworden? :blush:

Een vriend van me in de armen genomen en gedaan alsof dat mijn vriendje was om van een andere jongen af te komen. Gelukkig speelde hij mee haha.

Toch wel vreemdgaan denk ik.

Het ‘ergste’ wat ik heb gedaan is niet reageren op smsjes denk ik?

Goh, ik kan heel erg vervelende buien hebben waarbij ik m’n vriend vaak kwets omdat ik m’n irritaties ergens kwijt moet kunnen. Hierdoor was het echter twee maanden geleden bijna uit en sindsdien zijn er minder buien.
Maar echt expres zou ik niet zo snel iemand kwetsen.

omdat ik hem lelijk vond had ik hem verteld dat ik niet meer op msn mocht komen (ik kende hem alleen maar via msn maar hij woont in dezelfde buurt)… zegt ie tegen z’n 2 vrienden van de basket, die toen in mijn klas zaten, dat HIJ het heeft uitgemaakt, terwijl Ik dat deed hahaha