Wat heb jij ze aangedaan?

Like ‘wat hebben ze jou aangedaan’ maar dan andersom. Wat voor lulligs heb jij bij een jongen gedaan (om van hem af te komen/omdat je hem irritant vond/omdat je geen zin in hem had etc.)?

Ik niks, ik ben lief.

Hahaha dan ben ik ook lief.

Zeggen dat je al een vriend hebt als ze je blijven lastigvallen. Maar dat vind ik verder niet echt gemeen als je niet van die vervelende mannetjes afkomt met uitgaan.

Ik niet geloof/hoop ik.

een andere jongen laten smsen: blijf van men vriendin af anders sla ik je kop van je romp … nooit meer wat van hem gehoord verder… was wel een beetje lullig eigenlijk , maar et hielp wel (;

he dat zeg ik ook altijd, zijn ze altijd zo weer weg
maar inderdaad wel alleen als het vervelende mannetjes zijn

Bij mijn vriend. Toen we nog niets officieels hadden ben ik twee keer vreemdgegaan. Hij weet slechts van 1 keer af en denkt dat het toen bij zoenen is gebleven. Niet dus. Ik ben slecht.

Toen ik 13 was, bij mijn eerste vriendje op kamp: ik was helemaal niet verliefd op hem, maar mijn vriendinnen ‘pushten’ me om met hem samen te zijn. (Ik heb daar trouwens nog steeds spijt van. Ik durfde geen ‘neen’ te zeggen.) We waren trouwens maar één dagje samen, de laatste dag van het kamp. Er was een ‘afscheidsfuif’, en achteraf liep hij mee naar m’n slaapkamer en ik had door dat hij me wou kussen. Maar: ik had nog nooit gekust + hij had een beugel waar er nog etensresten van 2 weken in hingen (ik walg nog steeds als ik er aan denk) + ik was eigenlijk niet zo verliefd op hem. Dus ik wou hem helemaal niet kussen. (’:
Ik heb dan maar gewoon mijn hoofd weggedraaid, zodat hij half de muur aan het kussen was. Na een vluchtige ‘doei’ ben ik mijn bed ingekropen :stuck_out_tongue:

Ik smste een ex dat hij niet kon zoenen (:

inderdaad, werkt altijd :slightly_smiling_face:

Haha toen ik in de eerste zat was een jongen helemaal gek op mij en ik (was) ook verliefd op hem ,maar na een tijdje ging dat over maar hij accepteerde het maar niet. Ik was hem toen zo zat dat ik hem op een schoolfeest (lsd, laatste school dag) heb afgewezen waar heel veel mensen bij waren. Ja dat was wel hard en achteraf was het ook niet zo netjes van mij, maarja :’)

correctie: meestal! had het ook een keer geprobeerd maar dat werkte alleen maar averechts ghehe

ot: ik had een date met een jongen maar we hadden nog geen tijd afgesproken (alleen de dag). op de dag van de date had ik door bepaalde redenen geen zin, en toen had ik hem voor 1 dag geblokt op msn, en m’n hyves op offline gezet zodat we geen tijd konden afspreken (hij dacht dat ik gewoon niet op msn was enzo)
echt een rotstreek, en het deed mij eigenlijk ook pijn
wat ik er van geleerd heb? gewoon de waarheid zeggen

niets, haha. (A)

uuhm, best wel bot reageren op geflirt enzo, omdat ik niet durfde te zeggen; ik vind je niet leuk voordat ze toegaven dat ze mij leuk vonden. Maar verder niet echt. wel heeel veel plannen bedacht xd.

niets, ben verlegen en zo. :blush:

Een jongen, die ik stiekem ook leuk vond, afgewezen terwijl het hem volgens mij best veel moeite heeft gekost om het te zeggen. Oeps…

awh,. waarom wees je hem dan af, als je hem stiekem ook leuk vond? ;o

De heletijd weglopen of wegdraaien als hij je weer probeert te zoenen (Aardige en leuke kerel hoor, maar zoenen kon die niet :’) )
Of zeggen dat je echt naar huis moet, maar jammer genoeg spot hij je 3 uur later op een andere plaats en dan heeft hij iets van :face_with_raised_eyebrow:

Mijn vriendin zegt ook zo bij het uitgaan als ze niks van een jongen wil :’) :
‘sorry, ik ben lesbi’

Ik vind mezelf altijd best lullig op het gebied van jongens.

Op m’n 14e toen ik een tijdje met een jongen zat maar hem toch niet bij me vond passen (3 jaar later enorme spijt van):
Wegfietsen nadat we naar Drievliet waren geweest zonder gedag te zeggen, toen kwam hij achter me aan gerend, zoende hij me en wilde ik zo snel mogelijk weg. Toen heb ik hem volledig genegeerd op MSN.

2 maanden geleden bij een jongen waarmee ik had gedate maar uiteindelijk ook niet helemaal bij me vond passen:
Heel hard to get spelen via whats’app. Soms dagenlang geen berichtje sturen. Uiteindelijk helemaal niets meer terug gestuurd en tijdens het uitgaan zijn blik ontweken…

En laatst tijdens het uitgaan probeerde een jongen die ik al kende me te zoenen en toen heb ik heel hard gezegd: ‘WAT DOE JIJ?’ en heb me omgedraaid. Hij probeert je namelijk al te zoenen als je hem maar iets te lang aan kijkt terwijl je met hem aan het praten bent, waarschijnlijk had hij ook iets te veel op.

En dinsdag ook tijdens het uitgaan waren er ook wat vervelende jochies en toen zei ik: ‘Kap is, ik heb een vriend en hij heet Johannes.’

Hmm, best logisch eigenlijk dat ik geen vriend heb als ik het zo terug lees…