Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ik had gedroomd dat ik zondag naar mn crush ga (wat in werkelijkheid ook echt zo is) alleen mn ouders moesten me naar t treinstation brengen omdat fietsen te ver is. Alleen ik moest mn trein halen van 12:20 en we zouden daarvoor nog naar mn oma gaan. Dus bij oma waren we de tijd vergeten en het was al 14:00 en ik had perongeluk me telefoon thuis gelaten dus kon ik hem ook niet appen of bellen dat ik de tijd was vergeten en niet er was. Ik kijk na deze dag al namelijk meer dan n week uit, dus ik werd helemaal boos dat ik die dag niet na hem toe kon en toen werd ik wakker en wat was ik dolbij dat het een droom was…

Ik had gedroomt dat ik bij mijn vader aan het logeren was en dat zijn vriend er ook was en dat er een jongen was van mijn leeftijd (15). ik ging weer naar huis naar mijn moeder en mijn nichtje, maar ik had via via gehoord dat Acacia Brinley ons wilde gaan opzoeken om ons te vermoorden… dus ik probeerden ons op te sluiten in een kast maar de deur ging niet dicht! dus we wachtten af totdat ze kwam, toen ze kwam zei ze: ‘‘ik ga eerst jou vermoorden en dan neem ik je moeder mee om haar ook af te maken…’’ en toen pakte ze haar zakmes. ik ging op haar af en ik sloeg haar rug tegen de tafel en ik zei,’’ jij komt niet aan mijn familie’’. toen zei mijn moeder dat ik moest wegrennen met mijn nichtje en dat zij het wel ging redden. het laatste wat ik zei was ‘‘nee ik laat jou niet door haar meegenomen worden!!’’ en toen werd ik wakker :flushed:

Ik was in een zwembad en toen was er een ijkoud minibad en daar was ik in een met ewn paar mensen. Toen kwam victoria koblenko (blond zoals im gtst) aanlopen en toen sprong ze ook in het zwembad.
daarna stond ik in een rijtje met een paar mensen en een paar seconden later was ik aan het zoenen. Met een meisje dat Dafne heet en bruin haar had
Jaaa.

Dat ik in een groot huis woonde, maar elke keer werd het huis steeds kleiner. Ik had een grote auto, die met de dag ook kleiner werd. Ja heel logisch.

Mijn beugel mocht eruitt en iedereen keek naar m’n lach en vond 't prachtig hahaha, maar ook dat ik was bestolen en zelf de dader ging zoeken en mijn eigen onderzoek startte en vanalles xd

Ik droomde dat mijn tanden ineens helemaal geel en bruin waren. En er waren stukjes af en er zaten gaten in… vanmorgen meteen gekeken of dat klopte :cold_sweat:

Dat ik bij een hoogzwangere vrouw was. Ze had al weeën en dit en dat maar ineens zei ze dat ze ging douchen qant dan werd het kind sneller geboren. Zo’n andere vrouw en ik moesten mee om de wacht te houden voor als er iets mis ging, maar het kind was gelukkig binnen een paar seconden geboren. Het was een jongetje en hij kreeg een hele rare naam, iddereen kreeg meteen geboortekaartjes en ik werd boos, wajt ik kreeg later pas de naam te horen. Ineejs was het kind 2 jaar. Hij was jarig en de moeder was nergens meer te bekennen. Aalleen de vader was er nog maar hij had alle kleertjes voor dat kind ts groot ingekocht. Hij schaamde zich zo erg dat hij het kind achter liet. Dus ik besloot het kind te adopteren.
Dus ik met dat kind door de stad lopen, kwam ik een vriens tegen en hij vertelde mij dat hij altijd dacht dat ik een jongen was. Ik vertelde hem dat het niet mijn kind was en toen liep hij weg terwijl hij riep: “zie! Je bent een jongetje!!!”

Ik was ergens aan het wandelen en ineens werd het heel warm en besloot ik te zwemmen in een rivier vol salemanders. De volgende dag was het weer warm en niemand wilde met mij zwemmen :’)

ik was een firebender en ik ging kevers vermoorden omdat mn vader ze had losgelaten in huis :’’’’)

Dat mijn vriend een halve dag in zijn auto wachtte totdat ik naar buiten kwam. Maar in de tussentijd moest ik nog even eten, tv kijken, liet 'm zo zitten. Toen was ik even later bij hem en ineens zat ik naast hem in een grote, witte, lelijke trouwjurk.

Er zaten vier hele knappe broers in onze tuin te wachten, en even later was ik me aan het verstoppen in de klerenkast omdat er oorlog was en ik werd gezocht. Brrrrr

Ik wilde iemand appen maar dat kon niet want het was 01.16 uur 's nachts, dus ik verdwaalde in mijn kamer? Hele realistische droom, vreemd.

kreeg een relatie met me ex stiefbroer

Ik had laatst gedroomd dat me vriendje en me ex aan t praten waren, vet gezellig op een bankje enzo. Tha fuq? :")

Ik had gedroomd dat ik wakker werd en mijn vriend wou verwennen haha en toen mompelde hij in zijn slaap: Happy valentine … (naam van een ander meisje) en toen dacht ik OPDONDEREN

:’)

Ik droomde dat we een huisgeest hadden en dat bleek uiteindelijk de geest van een 60-jarige Nicki Minaj te zijn :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik droomde dat de margarine op was terwijl ik hem net had gekocht had bij de appie…? Jaja ergste nachtmerrie ooit xd

dat ik op de Facebook van mn beste vriendin dr moeder aan het kijken was en daar zag ik allemaal reacties van haar vader (ze zijn gescheiden), en die reacties waren 35 seconden geleden geplaatst en het waren ook foto’s van die vader?

Dat ik moest schoonmaken bij een oudere mevrouw, en in 1 van de keukenkastjes zat Miley Cyrus. Ze maakte steeds de planken vies dus moest met Cif schoonmaken, inclusief een vieze spons. Toen moest ik naar huis rijden maar de weg veranderde in een soort van achtbaan. Naderhand kwam ik in het water terecht en moest ik zwemmen omdat er haaien achter me aan zaten.

Ja rare droom.

Dat ik in de jury van The Voice zat ( terwijl ik in RL én in de droom niet kon zingen maar yolo ),en Kim Kardashian was er ook.
En tijdens het reclameblok had ik een gesprek met Kim Kardashian en wou ze een selfie maken met mij,en daarna liepen we door allerlei gangen van een gebouw.
En de rest ben ik vergeten :’).