wat heb jij vandaag gemaakt?!

Oke mensen, plaats hier een fotovan wat je die dag voor lekkers/speciaals/leuks ofzo hebt gemaakt qua eten of cocktails!! En het recept alsjeblieft. Dan kan ik (of kunnen meerdere mensen) om de zoveel tijd de lekkerste dingen bij elkaar zetten met de makers erbij en er dan een online receptenboek van maken.
Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden.

Ik heb vandaag pasta met gehaktballetjes in tomatensaus met veel groenten (tomaten, uitjes, aubergine, courgette) gemaakt, alleen ik ben vergeten er een foto van te maken, sorry sorry :thinking:

Bloemkool met groentensaus, slavink en aardappelen (’: Hoeft geen recept bij neem ik aan? Whuahaha

Dankje, heb je er misschien een foto bij (zal denk ik wel niet haha)

Ik ben nog aan het denken (: maybe spaghetti, zal ik het recept plaatsen , haha

Ja graag Bootlegs!! :slightly_smiling_face:

Ik gaat zo heurlijke pikante spaghetti maken met knoflook.

ik ga zometeen fruitsalade maken met appels, bananen ( als we die nog hebben ^^ ) meloen en ananas. misschien nog rozijntjes erdor
NJAMMIEE !

Strawberry shortcake! =D bloem, suiker, boter, slagroom en aardbeien enzo. Geen foto, nog niet klaar…

Ik heb het weggehaald want was toch te mislukt voor woorden. :'D

Vandaag niet, maar vorige week had ik een kwark taart gemaakt met m’n ma

http://www.dutchfoodshop.nl/images/Dr.%20Oetker%20mix%20voor%20kwarktaart%20aardbei.jpg

Met erover heen kersenvulling (hoort eigenlijk in een vlaai), maar was zooooooooooooooo lekker, echt een aanrader!! <3

asperges, tagliatelli, crèmesaus (:

Lasagne =D

geitenkaas met tomaatjes en koriander :grinning:

Leuk, dat jullie je gerechten erop zetten, maar kan iedereen ook erbij typen wat erin zit en misschien een foto erbij maken (kan ook eventueel van google), dan kan ik dus zo’n girlscene receptenboek maken!! Dankje:blush:

Mijn strawberry shortcake :grinning: De slagroom is er wel al half aan het afsmelten…

http://img528.imageshack.us/img528/7105/foto0281.jpg

Je maakt het zo:

• Klop 6 eieren op en voeg er 250 gram suiker bij en roer goed door.
  • Mix het dan nog een keer goed met een mixer
  • Zeef 250 gram zelfrijzend bakmeel bij en doe er dan 3 eetlepels gesmolten boter bij
  • Roer dit alles goed door
  • Owjaa je moest al de bakvorm ingevet hebben en de over voorverwarmen op 160 graden. Doe dit mengsel in de bakvorm en doe het in de oven
  • Doe nu 3 pakken (3x 200 ml) ongekloppen slagroom in een kom en voeg er 3 eetlepels suiker aan toe met een scheutje melk.
  • Mix dit hele goedje zodat er veel slagroom ontstaat :grinning:
  • Was en snijd alvast de aardbeien in schijfjes
  • Maak glazuur door poedersuiker met water te mengen en goed te roeren
  • Ondertussen is je taart vast klaar en laat het goed afkoelen
  • Na afkoeling de taart in het midden doorsnijden (zodat je 2 lagen heb) en de onderste laag volsmeren met je net geklopte slagroom
  • Als je wilt kan je er aardbeien bij doen
  • Andere laag erop
  • Bovenste laag versieren met slagroom uit een bus, geschaafde chocolade, chocosaus, aardbeien (die kan je vastmaken door een laag glazuur op de bodem en ook glazuur overheen gegoten)

En voilá je eigen taart! (btw sorry dat die foto zo groot is, weet niet hoe je hem kleiner moet maken)

ik heb net doorgetrokken dus foto zit er niet meer in

Nee ik maak geen foto’s van mn eten :‘D
Vandaag heb ik gegeten : Prutje van sperziebonen, aardappelen en ui. Met een peperbiefstukje. :’)
Oh - en morgen eet ik pasta met zalm <3 Daar zal ik wel een foto van maken dan - Speciaal voor jou! :’)

jammer!

Ik heb vandaag brownies gebakken. (Die nu heel wat minder lekker klinken met deze reactie boven mij…) Maar heb geen foto, want ze zijn bijna op :’)

Kantonese kip!

Maaltijdsalade. (kant en klaar van de AH haha)