wat heb jij vanacht gedroomt?

oke, weet niet of er al zo’n topic bestaat en weet ook niet of dit topic wel onder onzin hoort maar…

wat heb jij vannacht gedroomt? (:

Omg… Wil je niet weten. Was met collega’s op stap in Breda… & een collega van me is zoo knap, leuk en mooi.

Maar hij negeerde mij de hele avond/nacht/ochtend…

& ik droomde dat wij samen bij elkaar op een kamer sliepen. :headbang2

ik droomde dat er een zoekfunctie werd uitgevonden en alle girlsceneres ze gingen gebruiken

zal wel weer over hem zijn gegaan

dat zou wel een fijne droom zijn geweest dan.

Ik droomde iets heel vaags over model zijn/modellenleven (en daarna gebeurde er iets heel engs) zal er wel mee te maken hebben dat ik vaak modellenprogramma’s kijk ofzo.

Ik droomde iets over dat ik mijn stage had gemist en dat ik het heel erg vond ;d

ik had iets heel raars gedroomd, ik wist het vanochtend nog maar nu niet meer…

Nouu het was niet echt een leuke droom maar aan de andere kant ook wel weer. Ik geloof mijn oo zoo knappe onberijkbare liefde, maar we waren samen en toen sliepen we bij elkaar enzo het was zooo fijne droom en ik vond het zoo stom dat die werd verbroken door mijn wekker :frowning_face:

ik werd achtervolgd door een gigantische pannenkoek, het was echt heel eng.

Het was heel raar het was telkens opverdeeld in scenes die totaal niks met elkaar te maken hadden!

Een vriendin van mij ging werken, ik liep met haar mee maar de winkel zag er heel anders uit. We liepen naast ZIJN afdeling en ik hoopte zo dat zij niks door zou hebben. Maarja, zij liep keidroog door en ik bleef plakken en met hem praten ofzo

Toen zat ik met mijn familie in een café middenin een weiland. Mijn familie was buiten aan het wandelen en hij was er ook. hij zat ergens aan een tafel en het ging zo.
Ik keek, hij keek, ik keek weg, ik keek terug, hij keek nog steeds, we keken heel lang.
weetjewel
Toen was ik ff weg en toen ik terugkwam zat hij ineens bij mijn familie aan tafel (heel gek verhaal) maarja. Hij vroeg me hoelang ik al niets gedronken had, ik zo: ja ik heb net een wijntje op. HIj zo: o ik heb al 5 weken niets meer gedronken van alcohol ofzoites
maar hij keek heel raar uit zijn ogen op dat moment

Scene 3 dan maar
ik kwam op mijn kamer en een aantal dingen waren gestolen, ook de helft uit mijn droomdosier, tot de datum 10-10-09, en dat vond ik kut want ik dacht dat ik wat kei ergs had gedroomd en het had opgeschreven maar dat was niet eens zo?

Iets heel raars, ik weet ‘t eigenlijk niet meer precies. Iets met een ondergronds kasteel met hele stijle smalle gangendie rondliepen als een wenteltrap. En toen was ik iemand kwijt maar die kon ik niet meer vinden, daarvoor moest ik omhoog maar ik paste niet meer door de gang heen ofzo… Ik vond het ook totaal niet eng. Echt heel vreemd. :’)

1. Mijn hondje had heel veel pijn en een rare ziekte, waardoor we hem moesten laten inslapen. En toen werd ik huilend wakker.
  2. Ik droomde dat ik droomde en toen werd ik in paniek wakker en moest ik bijna kotsen
  3. Ik was met 2 vriendinnen op wintersport, in een hotel, maar er was geen skipiste. Toen gingen we maar koninginnedag vieren en daarna gingen we ons verstoppen in een vijver. Goddank dat toen mijn wekker ging.

Het was een kut nacht.

Ik was op één of andere manier ontzettend gelukkig.

En m’n nek schoot weer in den kramp vannacht.
Nightmare!

Ik was bij van Haren die schoenenwinkel.
Maar het zag er heel erg anders uit, en toen wilde ik uggs gaan passen maar ze waren uitverkocht.
Terwijl ik in het echt uggs helemaal niet mooi vind… :grinning_face_with_smiling_eyes:

Weet ik niet

dat ons huis verbouwd werd haha en toen kreeg ik een creepy zolderkamer … :’)

mn vriendje was een dwerg geworden en toen zn batterijen op waren werd ik hysterisch.

echt te gek voor woorden dit.

Dat we met ckv een kathedraal gingen bezoeken en toen fietste ik 's avonds pas weer terug naar huis met een vriendin en toen kwam de politie en wij fietsten snel door want ik dacht dat ze me wilde bekeuren omdat ik geen licht had, maar toen hield de politie ons toch aan en vertelde ons dat de hele kathedraal ingestort was terwijl er nog een andere klas van onze school in zat. Toen zijn die vriendin en ik snel teruggefietst naar de kathedraal en toen zagen we daar al allemaal politie en brandweer staan en wij gingen de kathedraal in met z’n allen (tuurlijk dat mag ook echt als die net ingestort is haha) en toen was het vriendje van die vriendin van mij overleden. En ik zag mijn beste vriendin op een puntje van een lat staan om te kijken wat er beneden was en toen schreeuwde ze nog: “Omg, niet kijken! Allemaal bloed.” op dat moment kraakte het en toen storte dat ook in en viel mijn vriendin naar beneden en die overleefde de klap niet. Toen zagen we nog dat iemand uit die klas een sigaret had opgestoken en daarmee naar binnen was gegaan, maar die sigaret was niet goed uitgetrapt en lag op de grond bij olievaten, toen ontplofte die olievaten en zijn die vriendin en ik met nog andere mensen weggerend en hebben we het net kunnen overleven, maar de halve school was overleden en iedereen was aan het janken.

Ja, je zou het maar dromen.

Ik weet niet meer precies wat ik vanacht droomde, maar het was (weer) heel vaag.
Ik droomde dat mn nicht iets zei, over dat ze bepaalde dingen niet mocht van dr buren en dat ze dr dan aan dr haren trokken enzo.
En toen was er iets met een tuinslang, en die ging ik met nog iemand toen volgen, en toen kwamen we bij een redelijk groot, wit huisje aan, en daar woonde 2 wat kleinere mensen.
En die mensen hielden weer andere mensen gegijzeld in hun achtertuin, maar zij wisten niet dat ik dat wist.
En toen lieten ze me binnen in hun huis en kreeg ik allemaal eten enzo, en toen deed de vrouw die daar woonde ineens de deur op slot en toen werd ik helemaal histirisch omdat ik dacht dat ze mij ook gevangen zouden nemen, en toen deed ze de deur weer open en zei ze grapje.
en toen kreeg ik nog meer eten, maar ik spuugde alles steeds uit zonder dat ze het zagen, want het was allemaal niet te eten.

En dit is dan nog maar één van mijn vage dromen.