Wat heb jij onlangs gedroomd?

Ik heb hier nog geen ander topic over kunnen vinden, maar het leek me leuk om hier te plaatsen wat je vannacht of eerder hebt gedroomd. Zelf vind ik het altijd leuk om te horen wat een ander heeft gedroomd.

2 dagen geleden droomde ik dat met mijn klas op excursie ging naar Ethiopië. We zaten op een tribune bij een meer waar een grote zeldzame vleermuisgigantvis in net water lag. In zijn hoofd zat allemaal kwark en in zijn lichaam rood/paarse vruchten. Aan het einde kregen we allemaal zo’n vrucht mee naar huis en werden we nog aangevallen door mijn kat.

Barst los en don’t judge graag.

Vannacht had ik gedroomd dat ik ging schaatsen met vrienden en dat ik keihard viel :’).

Ik had laatst zo’n rare droom. Echt, don’t judge me, maar oh mijn god.

Ik was een vriend van me (wat al apart was) en ik was aan het douchen en op een gegeven moment kwam een meisje (wat ik niet herkende) binnen in bikini en begon me te zoenen. En ik kreeg een stijve.

Verder dan dat ging het gelukkig niet, maar dit was zó zó raar. Ik vind die vriend van me niet eens leuk of zo en toch krijg ik dit soort dromen.

Ik heb het niet kunnen vinden. Er is er wel eentje waar je alleen dromen plaatst over Girlscene maar verder dacht ik niet.

Is al meer dan 120 dagen oud, dus dan mag er een nieuw topic.

Verder kan ik nooit mijn dromen onthouden…

Ik had hem uitgetypt…maar denk doe toch maar niet haha… beetje een psychopatische nare droom haha

Je mag hem altijd vertellen! Ik zet nog wel even in de beginpost dat we niet mogen oordelen.

Ik weet hem niet meer :frowning_face:
Maar ik weet wel dat hij heel leuk was want ik was boos toen mijn moeder me wakker maakte.

ik droomde dat ik bij me zusje aan het logeren was en dat ik midden in de nacht wakker werd en weg wou. mijn zusje slaapt bij het raam dus ik stapte uit mijn bed liep naar het raam en vanaf het raam naar voren omdat je dat bij mijn zusjes kamer ook moest doen om naar de deur te komen. alleen bij mij staat er een bureau in plaats van een deur. dus ik dacht shit hé er staat iets voor de deur dus ik helemaal in paniek (nog steeds half dromend half wakker) mijn bureau aan de kant aan het schuiven totdat hij ongeveer 10 cm van de muur af is. ik dacht: ik voel even bij de deurklink maar ofcourse zit er geen deurklink op de plaats waar geen deur zit toen dacht ik heel random: wacht ik ben in mijn eigen kamer toen ben ik weer in bed gestapt en weer gaan slapen. de volgende ochtend stond mijn bureau 10 cm van de deur en waren er allemaal dingen vanaf gevallen :’(

sorry voor het lange verhaal en ik hoop dat hij nog enigszins duidelijk is

Niet mijn laatste droom, wel mijn meest rare.
Ik droomde dat ik zwanger was en aan het winkelen was met mijn moeder. Plots brak mijn water en ging mijn moeder er gewoon vandoor. Maar ze had mij wel een papier gegeven waar op stond wat ik moest doen om te bevallen. Niemand wou mij helpen buiten een groep knappe jongens en dat wou ik dan weer niet. En toen ben ik wakker geworden.

Oke, ik denk dat ik psychische problemen heb.

Zou leuk zijn als dit een beetje actief werd, ik vind het leuk om dromen te posten en later terug te lezen :3

even iets terugzoeken

dit droomde ik laatst haha, en als leuk detail weet ik nog dat Falathiel en Thingamabobs op het girlscenedrugslijstje stonden, geen idee waarom hahaha

deze was ook raar :")

over een girlscener

Hahaha prettysmiles ik lees weleens je dromen in wwjneek en ze zijn echt geniaal

Haha die droom in die trein is echt om te gieren. :grinning_face_with_smiling_eyes:

http://forum.girlscene.nl/forum/onzin/wat-heb-jij-vannacht-gedroomd-122233.0.html