Wat heb jij: Macbook/Airbook/Pro?

Hey!

Voor mijn achtiende verjaardag krijg ik een Macbook!! Maar nu moet ik de keuze maken tussen een Macbook Air, een Macbook Pro en een gewone Macbook. Ok, op de Apple site heb ik al wat kunnen vergelijken maar ik snap het verschil nog steeds niet echt supergoed. Wat zijn jullie ervaringen met deze drie (of één van de drie natuurlijk :slightly_smiling_face: )

Let me know!

xxx Ellen

Macbook Pro is sterker voor grafische dingen. Macbook Air is denk ik gewoon basic, maar lichter, is heel fijn als je hem meeneemt. En Macbook is gewoon standaard, en meestal alleen 13" of ben ik nu mis. Een bezoek aan de Macstore is denk ik het beste, ze weten echt wel waarover ze het hebben.

Ik krijg zelf een Macbook Pro omdat ik dat grafische wel nodig heb.

ik heb een macbook, maar hij is wel heel besmettelijk, als je snapt wat ik bedoel.

Hee.
Ik heb de MacBookPro. hij is heeel fijn en is super snel.
Ik heb voor deze gekozen omdat ik bij de MacBookAir 15 bang ben om hem uit mijn handen te laten vallen en als ik type is er iets scherps bij mijn pols.
De Macbook heb ik niet gekozen omdat mijn vader zei dat hij sneller kapot ging en iets langzamer was. Natuurlijk is dat geen probleem alleen ik heb TO-TAAL geen geduld. Ik ben er echt heel erg blij mee en hij is nogsteeds heel mooi.
Heel veel succes!
xxxxx

ik heb een macbook, maar een macbook pro is handiger als je dingen op school hebt inderdaad met dat grafische! mijn macbook bevalt me vet goed :grinning:

MacBookPro en dat is imo ook de beste. Ik zat te twijfelen tussen een Air en een Pro, maar Air is echt alleen wat betreft design tof, de rest valt echt tegen. De capaciteit van een 13" Pro is al heel goed. Ik gebruik het voor mijn media opleiding en ik ben echt blij, dit was een superinvestering.

Voor een desktop zou ik niet snel gaan, laptop is echt handiger! Vooral als je gaat studeren is het LOVE. Ik weet ook niet of je een gamer bent, maar als je dat toevallig bent zou ik je oude Windows desktop daarvoor gebruiken, ook voor downloads e.d.

Ik heb sinds klas 5 een gewone MacBook. Hij is in augustus 2 jaar. Hij is een ietsiepietsie klein beetje langzamer geworden met opstarten, maar nog steeds sneller dan de gewonen windows desktop bij mij thuis. Ook krijg je niet de hele tijd irritante berichtjes als je bijv de printer aansluit. Daar wordt je op de windows mee overspoeld =S Voor het grafische is de Pro idd handiger, maar als je gewoon een laptop voor huis tuin en keuken gebruik wilt, is het handigste gewoon een normale MacBook.

MacBook White (: <3333 Ik ben er heel tevreden mee…

je moet geen witte nemen! Deze zijn van plastic en gaan dus sneller kapot, zeker bij de magneetjes (die zorgen dat je scherm dichtblijft) je kan beter een zilvere nemen want die zijn van aluminium dacht ik.

Heb zelf een macbook en werkt echt super :slightly_smiling_face:

Die witte zijn geloof ik van de vorige generatie. Ik zou sowieso de nieuwste nemen omdat die draaien op een nieuw programma van Snow Leopard. Als je een oudere goedkope Mac koopt dan heb je kans dat de software erg veroouderd is en deze wss minder lang met de rest kan meedraaien. Het scheelt mss veel geld om zo’n oude te kopen, maar het is niet aan te raden.

Mijn mamaie heft een witte en die is echt zo fijn, ik zit nooit meer op de mijne. Nu wil ik er voor mijn verjaardag ook een vragen.
Je hebt inderdaad soms het probleem dat het randje in je polsen snijdt maar ovlgens mij hebben de nieuwere dat niet meer

MacBook Pro for sure, in de Air kan je geen cdtjes stoppen.

Jeeeej jullie zijn great! :grinning: up!

pro is wat sneller. vooral voor grafische programma’s. ik heb zelf een macbook en merk dat ie dat soms lastig vindt :stuck_out_tongue:. verder ben ik er erg blij mee.

Macbook pro.

Ik heb macbook pro , moest hem voor school kopen. Maar had liever windows gehad , hier kan je niet mee gamen >,<

Ik zou gaan voor een Macbook Pro. Die zijn het krachtigste: beste processor, groter geheugen, etc. Je hebt per aantal inch drie prijsklasses, maar zelfs de goedkoopste Macbook Pro is nog krachtiger als de gewone Macbook en Macbook Air.

Gewone Macbook is niet zo mooi (hij is zo plastiekachtig) vind ik en vooral: hij is minder krachtig.
En bij een Macbook Air betaal je meer omdat ie zo dun is én hij is minder krachtig.

Ik heb zelf een Macbook Pro en ik ben er suuuuupertevreden mee.

Ik krijg misschien een macbook, ik zou dan toch voor de normale gaan of de pro denk ik, de air vind ik maar niks.

Btw: als je in België woont en student bent, kan je hem beter kopen via 4ucampus. Daar krijg je een korting van (scheelt toch 100 euro). :slightly_smiling_face:

Ligt er ook aan wat je natuurlijk allemaal met je laptop van plan bent. Als ik nu nog een Macbook zou aanschaffen [/onnodig gezien ik een iMac heb] Zou ik een Pro kopen. Waarom? Ik wil Photoshop, Lightroom en Final Cut Pro hoe dan ook erop kunnen draaien, zonder vastlopen, lang wachten (’: